mrdalesen Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Hei. Etter litt research ser det ut til at det ikke er mulig å få den sorte varianten av Huawei P8 her til lands. Er det mulig, og eventuelt noenlunde lurt i det hele tatt, å bestille seg en fra utlandet? På forhånd takk. etter hva jeg har sett så tror jeg det kun er p8 lite som kommer i en sort modell. Mens p8 kun kommer i gylden og grå.. Mulig jeg tar feil, men fant den ikke i svart i amerikanske butikker heller Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Noen som vet når Huawei p8 max kommer? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Så. Noen som har kjøpt denne? Vurderer å bytte ut samsung s6 for denne pga har så mye problemer med samsung Endret 6. juni 2015 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Hei. Etter litt research ser det ut til at det ikke er mulig å få den sorte varianten av Huawei P8 her til lands. Er det mulig, og eventuelt noenlunde lurt i det hele tatt, å bestille seg en fra utlandet? På forhånd takk. Elkjop selger Lenke til kommentar
andeham Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Nå har jeg hatt P8 en uke, og jeg er fornøyd etter å ha byttet ut min S3, som med tiden var treg og laggete. Da er det klart at jeg hadde nok blitt fornøyd uansett. God skjerm og den er rask i responsen. Fin å surfe på med den store skjermen. Jeg er opptatt av bilder, og valget falt på P8 etter å testet kameraet på min kones P7. P8 er bra, men helt sikkert langt unna best. Tar også en del video, og også der er jeg fornøyd. Kjøpte den på Elkjøp, og fikk 700,- i rabatt for å hoppe over til Djuice. Betalt 3690,- i butikken, og det er en veldig god pris på en telefon av dette kaliberet. Anbefales per i dag, men så får en se hvor lenge den lever. S3´en varte i 3 år - så da kan en vel forvente det samme av P8? 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Kjøpte min for litt over en uke siden selv for 3490 uten abonnement. Veldig god pris for så god telefon:) litt skuffet over treg ladding men det er det eneste. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Slettet pga hjernestreik. Endret 5. september 2015 av medlem-169651 Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Har bytta litt mellom samsung galaxy note 3 og p8, men Herregud så dårlig batteri p8 har, holder flere ganger ikke en hel dag med litt bruk.. Utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg