rolfmm Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Trangt om plassen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jøje meg, der var det trangt ja! Stilig bilde, men bitte litt irriterende med kronbladet som sniker seg så vidt inn i bildets øvre venstrekant. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Våronna godt i gang her ... i et skarpt og godt bilde Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Ser det er flere blomster der i bakgrunn, men det er tydelig at denne har mer å by på. Artig fanget. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Hei Helene, Torhild og Ragnar! Takk for hyggelig feedback Helene; jeg har postet en v2 der jeg har klonet bort det irreterende kronbladet (jeg burde jo sett det sjöl.....) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Her var det folksomt eller kanskje snarere billesomt. Antagelig ikke lett å få fram konturer i svart og hvit på disse skapningene der de rotter seg sammen på en blomst. Fint komponert begge to. Du kunne kanskje hatt litt mer luft til høyre da stilken kommer inn fra venstre kant hvilket ville gitt litt mer følelse av at blomsten er på vei inn i bildet. Nå pirker jeg. Men pirk skal visst også være med i en kommentar har jeg blitt meg fortalt. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 He he....ett artig bilde, med en meget passende tittel Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Ja, her ser det trangt ut om plassen. Et flott makrobilde med fine farger og god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hei, Rolf Magne. Et interessant* bilde, med behagelige farger og fint lys ! *: Vet du hva slags billeart som har "parkert" i blomsten ? Er bildet tatt i Norge ? M v h Albert. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Ja dette var stilig. Skarpt og flott bilde. Geir R. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Hei Roar og takk for konstruktiv feedback. Jeg pröver alltid suge til meg din lärdom. Pirket skal du väre - det er den siste finishen som er prikken over i'en.... Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Hei Rolf, Torbjørn og Geir!Takk for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Hei, Rolf Magne. Et interessant* bilde, med behagelige farger og fint lys ! *: Vet du hva slags billeart som har "parkert" i blomsten ? Er bildet tatt i Norge ? M v h Albert. Hei Albert! Takk for fin feedback. Jeg vet ikke hvilken bille det er, men pröver å finne det ut. Den finns i hopetall på denne tiden på Tilos (Grekland) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg