Flames Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hei, Jeg har sett litt på et par mac-pc'er.. Og jeg ser at f.eks iMac har en G4-Prosessor på 1,25ghz. Dette virker jo ganske lite i forhold til Amd's og Intel's sine vanlige prosessorer, så kan noen si meg hva en slik G4-prosessor tilsvarer hvis man vil sammenligne? Lenke til kommentar
lallis Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg er ingen ekspert på MAC, men tester og lignende viser at de yter generellt bedre enn vanlig PC. De trenger heller ikke de helt store komponentene for å yte bra heller. Men, som jeg har sagt før, det er ikke kun klokkefrekvensen på prosessoren man skal kjøpe etter. Ser en del KUN ser på det når de skal ha seg ny pc. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Så en sammenligning på mac sine sider, men dette var powermac da En 2Ghz Mac = 3Ghz Intel!! Sikler no inni granskauen på en PowerMac nå, men det blir for dyrt. 36k ffs! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Var tøffe greier det her ja.. Bare lurte fordi jeg får meg en iMac over nyåret Lenke til kommentar
viranth Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Siden mac benytter seg av helt annen arkitektur etc så blir det feil å sammenligne med Mhz.. Har selv en 12" pb og synes den yter meget bra, angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den.. Meget god kvalitet Lenke til kommentar
Choo Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Kan vel ikke sammenlignes, men mac er bedre til tunge grafiske oppgaver, pc er generelt bra på det meste.. hater mac'ene på skolen de er så sykt treige.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå