Landeplagen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hei, Jeg har nettopp byttet batteri i en Audi A4 2008-modell, og jeg får ikke start på den. Nøkkelen vil ikke gå rundt etter at jeg har puttet den inn. Mistenker at startsperren er blitt satt på, og at bilen kanskje ikke kjenner igjen nøkkelen? Fjernlåsen fungerer heller ikke lenger. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har ikke ringt verksted enda, men tenker det blir neste steg dersom ingen har noe bedre forslag. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Etter jeg klarte å finne ut på forumet til VACN (VW - Audi Club Norge), så skal ikke startsperren gjøre at motoren ikke starter i det hele tatt. Normalt symptom på feil med startsperre er visstnok at motoren starter i 1-2 sekunder og så stopper igjen. Om du ringer verksted så får du sikkert bedre svar. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Det viste seg at jeg fikk start likevel. Kan ha vært bare rattlåsen som sto på. Spørs om jeg ikke var hardhent nok i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå