Mister t Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg har en hp proliant MP350, men usikker på hvilken generasjon det er. Lurer på om det kan være generasjon 4... Den er med server software, men det er passord beskyttelse. Er det noe standard brukernavn og passord jeg kan prøve? Hvis jeg skal selge denne, hva kan jeg få for den? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hva mener du med "Server software" ? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Lukter mer el retur. Tipper du ikke får en dritt for den. Gammel hardware, lite minne utvidelse og store IDE disker. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hva mener du med "Server software" ? Han mener nok Windows server 2003 eller lignende. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Aha, med Windows Server XYZ er det jo enkelt å finne standard pålogging: Brukernavn: Administrator Passord: Password Hvis ikke det fungerer, snakk med tidligere systemeier/administrator . Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Den fra et konkursbo, den har scsi disker Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Må sjekke litt mer når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå