HSP Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Fengslende...... Tøff effekt av lyset gjennom sprinklene. Kreativt perspektiv fra lav vinkel i forhold til personen og omgivelsene, ble veldig stilig. Som alltid, godt komponert og personen du fant denne gangen er selvfølgelig på rett plass:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Oi, har han havet innafor murene nå, tenkte jeg. Ikke så rart kanskje...der du står i mørket og venter på ofrene dine.. Innmari stilig bilde! Kompen sitter som et skudd! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Fengslende...... Tøff effekt av lyset gjennom sprinklene. Kreativt perspektiv fra lav vinkel i forhold til personen og omgivelsene, ble veldig stilig. Som alltid, godt komponert og personen du fant denne gangen er selvfølgelig på rett plass:-) Oi, har han havet innafor murene nå, tenkte jeg. Ikke så rart kanskje...der du står i mørket og venter på ofrene dine.. Innmari stilig bilde! Kompen sitter som et skudd! Tusen takk for kommentarer! Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Ja, du er jo for lengst blitt lett å gjenkjenne med disse svarthvite "spøkelsesbildene" dine. Fint komponert dette med personen nesten i det gyldne snitt på vei inn i bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Ja, du er jo for lengst blitt lett å gjenkjenne med disse svarthvite "spøkelsesbildene" dine. Fint komponert dette med personen nesten i det gyldne snitt på vei inn i bildet. Roar Takk Roar. Ja litt på "tryggere grunn" for meg med denne typen bilder, vi får se hva jeg finner på i morgen, kanskje tilbake til fargenes verden. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg