Gå til innhold

Tåkedis II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Stille vann.....Kom bare til og tenke på den sangen når jeg så dette. Flott sang og flott bilde.

Fin rolig start på dagen dette:-). Fin skarphet, god dybde og komp. Behagelig fargekulør. Flott med disen langs sidene, som lager en slags deling i bildet

Dette var flott Helene, og nå har roen senket seg for resten av dagen:-)

Lenke til kommentar

Hei, Helene.

Min første reaksjon på bildet, var

"Smoke on the water" med Deep Purple (1971).

Regionen der du bor og arbeider, ser ut til å ha en overflod av vakre motiver, og du er svært flink til å formidle det du ser :)

Dette bildet har en fin komposisjon, og utsnittet harmonerer godt med breddeformatet på bildet.

Blåfargen, tåken og den speilblanke vannoverflaten gjør bildet svært stemningsfullt, og det er bare å konkludere; dette er "overbra" ! :)

M v h Albert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Heisann gutter! :fun:

I dag er det nesten så jeg rødmer litt av alle go'orda! :blush:  At bildet mitt nesten lyder som musikk for enkelte, tar jeg som et stort kompliment...og "Smoke on the water" er jo en dritkul låt da!  Det var veldig hyggelige kommentarer fra alle sammen og det er jo kjempekos, var jo sånn rimelig fornøyd med bildet sjøl også :grin:  Men ikke vær snill når jeg ikke fortjener det, jeg tåler godt kritikken som måtte komme. :thumbup:  Ha en feiende flott kveld alle sammen! :new_woot:

Lenke til kommentar

Nydelig bilde med en fin beskjæring, fine farger, god skarphet og en fin speiling i vannet. Det ser ikke farlig ut å drikke dette vannet, det ser så klart ut.

Mvh Torbjørn

Hyggelig med så koselig tilbakemelding! :) Jo vi har godt drikkevann i Ålesund, ikke noe å si på det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Stilig bilde med tåkedisen som gir en fin dybde innover i bildet .

Glassklar speiling av himmelen med flotte farger .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...