Fotoskrulla Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Tåkedis II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Stille vann.....Kom bare til og tenke på den sangen når jeg så dette. Flott sang og flott bilde. Fin rolig start på dagen dette:-). Fin skarphet, god dybde og komp. Behagelig fargekulør. Flott med disen langs sidene, som lager en slags deling i bildet Dette var flott Helene, og nå har roen senket seg for resten av dagen:-) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Der ja, en fin oppfølger fra i går. Et vakkert landskapsbilde. Veldig fint med randen av skyer langs begge sider. Henning 1 Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 En flott oppfølging av gårsdagens bilde! 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hei, Helene. Min første reaksjon på bildet, var "Smoke on the water" med Deep Purple (1971). Regionen der du bor og arbeider, ser ut til å ha en overflod av vakre motiver, og du er svært flink til å formidle det du ser Dette bildet har en fin komposisjon, og utsnittet harmonerer godt med breddeformatet på bildet. Blåfargen, tåken og den speilblanke vannoverflaten gjør bildet svært stemningsfullt, og det er bare å konkludere; dette er "overbra" ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Fin komposisjon i dette bildet med speilende vann, landskap og tåkestripene på hver side som skaper flotte linjer innover i bildet. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Veldig flott bilde, nydelig speiling og kompsisjon. Om en skulle ønske seg noe å feste øynene på i forgrunn, en liten båt eller noe. Men dette er bare prik. Knallbilde 1 Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Original and excellent work. Best regards 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Smoke on the Water...syns Albert sier det så bra at jeg henger meg på hans kommentar. Kunne godt vært et uromoment i vannflata, et velplassert fiskevak f.eks Vh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Et merkelig, men artig naturbilde med godt dybdesug. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Heisann gutter! I dag er det nesten så jeg rødmer litt av alle go'orda! At bildet mitt nesten lyder som musikk for enkelte, tar jeg som et stort kompliment...og "Smoke on the water" er jo en dritkul låt da! Det var veldig hyggelige kommentarer fra alle sammen og det er jo kjempekos, var jo sånn rimelig fornøyd med bildet sjøl også Men ikke vær snill når jeg ikke fortjener det, jeg tåler godt kritikken som måtte komme. Ha en feiende flott kveld alle sammen! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Blåtonene, tåkesløret, dybden og speilingen i vannet, gjør tilsammen dette til ett meget severdig og fint bilde. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Blåtonene, tåkesløret, dybden og speilingen i vannet, gjør tilsammen dette til ett meget severdig og fint bilde. Mvh. Rolf Tusen takk Rolf! Ble rimelig fornøyd sjøl også... Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Nydelig bilde med en fin beskjæring, fine farger, god skarphet og en fin speiling i vannet. Det ser ikke farlig ut å drikke dette vannet, det ser så klart ut. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Nydelig bilde med en fin beskjæring, fine farger, god skarphet og en fin speiling i vannet. Det ser ikke farlig ut å drikke dette vannet, det ser så klart ut. Mvh Torbjørn Hyggelig med så koselig tilbakemelding! Jo vi har godt drikkevann i Ålesund, ikke noe å si på det! Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Flott bilde og tåka på hver side forsterker linjene inn over i bilde. Geir R. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Flott bilde og tåka på hver side forsterker linjene inn over i bilde. Geir R. Tusen takk Geir! Så hyggelig at du likte bildet mitt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Stilig bilde med tåkedisen som gir en fin dybde innover i bildet . Glassklar speiling av himmelen med flotte farger . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Stilig bilde med tåkedisen som gir en fin dybde innover i bildet . Glassklar speiling av himmelen med flotte farger . Mvh Alec Tusen takk Alec! Det er jaggu deilig å ha skikkelig kamera! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg