Chigu Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Telefonen kommer ikke før 23. jaunar!?!? (bekreftet hos mpx) Ikke det at jeg bryr meg så veldig om akkurat denne telefonen, men Z600 har jo tross alt vært nærmere lansering enn f.eks. Samsung E700 og Siemens SX1. "Antatt lagerdato" for de to sistnevnte har vært ETTER Z600. Begynner å bli møkklei disse overoptimistiske gjetningene om når telefonene blir tilgjengelig. Min gjetning er at E700 blir tilgjengelig i februar og SX1 en gang i mars. Chigu Lenke til kommentar
godal Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 min gjetning er at sx1 kommer samtidig med neonode n1... Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Telefonen kommer ikke før 23. jaunar!?!? (bekreftet hos mpx) Ikke det at jeg bryr meg så veldig om akkurat denne telefonen, men Z600 har jo tross alt vært nærmere lansering enn f.eks. Samsung E700 og Siemens SX1. "Antatt lagerdato" for de to sistnevnte har vært ETTER Z600. Begynner å bli møkklei disse overoptimistiske gjetningene om når telefonene blir tilgjengelig. Min gjetning er at E700 blir tilgjengelig i februar og SX1 en gang i mars. Chigu Selv om Z600 blir utsatt betyr ikke det at andre telefoner som egentlig skulle komme etter Z600, blir automatisk utstatt. Tviler sterkt på SX1 kommer ut i mars, tror den vil komme ut rundt den første uken i desember. Men jeg skal være enig med deg i at nettbutikkene er alt for snare med å sette en dato, spesielt MPX. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ifølge telebutikken så får de inn E700 imorra. Lenke til kommentar
Chigu Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Ifølge telebutikken så får de inn E700 imorra. Haha, Telebutikken er en av værstingene. For 2 1/2 uke siden fikk jeg en mail om at de ventet å få inn SX1 i løpet av 1-3 uker. Skal man le eller gråte? Chigu Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ikke bare telebutikken som får dem inn denne uke. Vet om en som er butikksjef for telekiosk. Og han har sagt de får E700 denne uka. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Men mobilnutikker får ofte leveringsdatoer som sier at telefoner som kommer om en måned er ventet inn 1-3 uker. Det er ikke umulig at Siemens har oppgitt at SX1 kommer da. Og Z600 bør komme før jul, om SE skal tjene mest mulig. Lenke til kommentar
scream Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Z600 er visstnok bekreftet til uke 48 , sammen med P900 , skal ha samkjørt release! Dette har jeg fått fra importøren vi handler fra , som igjen har fått dette bekreftet av SE! Men den er jo i salg i andre deler av verden allerede! Og E700 er i butikkene i sverige allerede..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå