Computerworld Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Skal ha forbedret resultatene betraktelig etter at de tok i bruk en ny læringsmetode på nettbrett.Barn lærte bedre med brett Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg ser for meg at elevene kan tukle med hverandres dokumenter (vi lever ikke i en perfekt verden) og at når dokumentene til alle elever er "offentlig" så øker det presset på elevene, mest på de som sliter (som kan føre til mye annet). Det er for mye press slik som det er i dag. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Enig med Ash, men tror metoden vil fungere ypperlig på klasser med få elever i hver (helst mindre enn 10). Tettere miljø vil kunne være mer inkluderende. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Vel og bra. Problemet med nettbrett er at det stort sett brukes til spilling og youtube videoer. Skulle ønske man kunne blokkere absolutt alle spill på et nettbrett og telefon. Ungdomsskolen til guttungen har prøvd telefoner og nettbrett i undervisning. Desverre blir det bare tull og tøys. Litt synd egentlig. Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Delte dokumenter er nok som Ash sa ganske dristig. Men et lesbart dokument fra lærer som elever kan lese og overføre til sitt dokument er smart. Savner det i vidergående skole.... Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg ser for meg at elevene kan tukle med hverandres dokumenter (vi lever ikke i en perfekt verden) og at når dokumentene til alle elever er "offentlig" så øker det presset på elevene, mest på de som sliter (som kan føre til mye annet). Det er for mye press slik som det er i dag. Er det sikkert mer bare eigeren og læreren som kan endre i tekstene, dei andre kan nok bare se men ikkje endre Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg ser for meg at elevene kan tukle med hverandres dokumenter (vi lever ikke i en perfekt verden) og at når dokumentene til alle elever er "offentlig" så øker det presset på elevene, mest på de som sliter (som kan føre til mye annet). Det er for mye press slik som det er i dag. Er det sikkert mer bare eigeren og læreren som kan endre i tekstene, dei andre kan nok bare se men ikkje endre Har prøvd endel Google Docs i klassen på videregående, og det ble nesten alltid noe tull og tøys. Ja, resultatet ble bra, men det er mye makkverk på veien... Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 En suksess helt til den dagen ungene må skrive med penn og papir, som man ofte må gjøre. Alt er ikke digitalt. Hva skal man da gjøre når man ikke kan skrive? Hjelper lite å være flink på en jævla ipad da, gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg