Torbjørn Milje Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Tidlig morgen ved Karmsundet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Vakkert med et behagelig varmt lys. Ser at Hr. Duck er på vei ut for og inspisere Karmsundet. Bryter litt roen i bildet, så det hadde vært en mulighet og tatt et kutt, slik at den var vekk. På den annen side, så er det et fint/artig element i bildet, der en ser at andelivet tross alt må gå sin gang:-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hei, Torbjørn. Et vakkert, stemningsfullt bilde med en behagelig ro ! Utsnittet er fint, og båten er godt plassert. Den enslige fuglen som svømmer i forgrunnen, skaper litt liv i bildet uten å virke forstyrrende ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Herlig morgenstemning! Kanskje du skulle ventet til Hr.Duck kom litt lenger ut, slik at du kunne hatt litt mer luft over masta, og litt mindre vann i forgrunnen? Fint bilde uansett! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Nydelig morgenbilde hvor du kan se at roen ennå hersker. Båtens positur, anden som svømmer i bildets nedre kant og ikke minst det tidlige morgenlyset som solen sender innover i bildet er fremragende gjengitt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Stemning til tusen i dette solnedgangsbildet - antar jeg at det er. Kompen sitter og lille der nede til venstre er viktig for å skape litt liv i bildet. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Hei alle sammen. Tusen takk for de hyggelige og fine kommentarene. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Dette var vakkert, Torbjørn. Et flott lys. Geir R. Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Nydelig bilde. mvh aagesp Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Tusen takk for de fine kommentarene. Dette bildet tok jeg for noen få dager siden en morgen da jeg var på vei til jobb. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg