Roar Kneppen Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 From an olf Man's Sandbox 293 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Det er bedre med en fugl i hånden, enn ti på taket, Ja. man skal være glad for det man faktisk har. Denne fargeklatten ser ut til å ha skjønt akkurat det, Gudskjelov og takk for at vi har FARGERIKE Roar Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hei Roar, Igjen viser du ditt talent, det å lage fargerike kunstverk av bildene du tar. Meget fargerikt og imponerende ! Mvh, Jon Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Dagens smil:-) Artig sak fra din kreative sjel. Dette er det bare du som får til, for vår fantasi har parkert lenge før dette stadiet... Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Heisann! Virkelig en fargerik krabat - hvor fant du denne? Personlig ville jeg hatt litt mer luft rundt kantene..... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Denne arten har jeg aldri hatt på fuglebrettet men fargesprakende og festlig synes jeg dette portrettet er Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hei Roar, Ja dette var jo en underlig skapning, et selvportrett kanskje... ? Flotte farger, men tenkte også litt som Rolf Magne, at det er litt lite luft rundt. Enten det, eller enda mindre kanskje? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Kreativt og fargerikt som bare det. Umulig å si hva utgangspunktet har vært her. Men det spiller jo mindre rolle, for resultatet er fremragende. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Heisann! Virkelig en fargerik krabat - hvor fant du denne? Personlig ville jeg hatt litt mer luft rundt kantene..... Hvorvidt det var mulig med noe luft rundt denne vites ikke da den jo er noen år gammel hvilket man ser av nummeret 293. Siste kreasjon i rekken "From an old Man's Sandbox" har nr. 1367. Ikke vet jeg hva jeg gjorde her eller hva utgangsbildet var. Denne kunne antagelig ikke vært laget i dag for Photoshop er endret opp gjennom årene. jeg begynte med ps 2006, så ble det ps CS 3 før ps CS 5 og nå en kombinasjon av CC 2014 og CS 5 da flere av filtre og verktøy i CS 5 er endret i CC 2014 så jeg starter CC 2014 før jeg lagrer i storformat og så ferdigstiller i CS 5. Jeg har ikke ps 6 installert på maskinen, men har den fortsatt liggende hvis jeg skulle ønske å bruke de gamle filtrene. Kunne kanskje legge den ferdiginstallert på en X-disk. Men for tiden har jeg så mange uredigerte bilder at jeg leker kun når et bilde viser seg å ikke bli et tilnærmet "normalt" sådant. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hei, Roar. En forunderlig og fargerik, men artig skapning ! Men hvor er det blitt av den etter hvert "klassiske" rammen ? M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Hei, Roar. En forunderlig og fargerik, men artig skapning ! Men hvor er det blitt av den etter hvert "klassiske" rammen ? M v h Albert. Kanskje er det denne som er klassisk da mine rammer vel har endret seg gjennom de noe over 9 årene jeg har presentert bilder på nett. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg