Gå til innhold

From an olf Man's Sandbox 293

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Dagens smil:-)

Artig sak fra din kreative sjel. Dette er det bare du som får til, for vår fantasi har parkert lenge før dette stadiet...

Lenke til kommentar

Heisann! Virkelig en fargerik krabat - hvor fant du denne? Personlig ville jeg hatt litt mer luft rundt kantene.....

Hvorvidt det var mulig med noe luft rundt denne vites ikke da den jo er noen år gammel hvilket man ser av nummeret 293. Siste kreasjon i rekken "From an old Man's Sandbox" har nr. 1367.

Ikke vet jeg hva jeg gjorde her eller hva utgangsbildet var. Denne kunne antagelig ikke vært laget i dag for Photoshop er endret opp gjennom årene. jeg begynte med ps 2006, så ble det ps CS 3 før ps CS 5 og nå en kombinasjon av CC 2014 og CS 5 da flere av filtre og verktøy i CS 5 er endret i CC 2014 så jeg starter CC 2014 før jeg lagrer i storformat og så ferdigstiller i CS 5.

Jeg har ikke ps 6 installert på maskinen, men har den fortsatt liggende hvis jeg skulle ønske å bruke de gamle filtrene. Kunne kanskje legge den ferdiginstallert på en X-disk. Men for tiden har jeg så mange uredigerte bilder at jeg leker kun når et bilde viser seg å ikke bli et tilnærmet "normalt" sådant.

Roar

Lenke til kommentar

Hei, Roar.

En forunderlig og fargerik, men artig skapning ! :)

Men hvor er det blitt av den etter hvert "klassiske" rammen ?

M v h Albert.

Kanskje er det denne som er klassisk da mine rammer vel har endret seg gjennom de noe over 9 årene jeg har presentert bilder på nett.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...