Gå til innhold

Ipod batteri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min erfaring:

 

NEI!

 

må lades veldig ofte og når harddisken spinner opp sluker det strøm.

prøv å spill music quiz, den er verst.

 

8 timer spilling med lys avskrudd og uten å skippe en eneste sang.......kanskje.

 

men det er verdt å holde ut med litt dårlig batteri. angrer ikke. merker forskjell på den og forrige generasjon på batteriet.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har lest, er det nok motsatt... Uansett så hører jeg ikke så stor forskjell på forskjellige bit rater, så det er nok ikke det som hadde gjort at jeg heller hadde valgt en annen mp3 spiller...

 

Det er batteriet som er det viktigste. I hvertfall inntil et punkt... Dersom jeg faktisk kan være sikker på å få noe over 7 timer faktisk spilletid, vil jeg velge den.

Lenke til kommentar

jeg synes den er raskere. og trinnløst batterinivå. (vanskelig å forklare) men det er at batteriindakatoren bruker flere trinn for å vise hvor mye som er igjen. før var det 4, nå er det en pixelrad for hvert trinn.

 

i tillegg har du jo det nyeste spillet music quiz som faktisk er ganske underholdende, men det sluker som sagt batteri.

 

kjøper du deg det nye utstyret som ble lansert for ikke så lenge siden må du oppdatere for at det skal virke.

 

ellers kan du lese på apple om flere forskjeller

Lenke til kommentar

Leste et sted at batteriet på ipoden trolig ville slutte å virke i løpet av to år, men det må da være for dårlig? Det vil vel rammes av kjøpsloven som sier at det er (minst) to års levetid på slike enheter? Man burde vel ha krav på å få fikset batteriet dersom det bare har 3-4 timers levetid etter ett til halvannet år?

 

Har forøvrig bestillt en nå.. Er det ikke sånn at de settes sammen i Asia (Taiwan eller noe?) for så å bli sendt hit? Hvor lang tid tok det for dere som har ipod å få deres?

Lenke til kommentar

Drøye to uker på min 10GB. En uke av tiden var for å bygge den. Mulig det er stor pågang for tiden, for det er vanligvis beregnet 1-3 dager for assembly og 5-7 dager for transport (ikke gravert).

TNT som levere på døra knoter og litt. De var hos meg på mandag og skrev lapp på døra. Ringte tirsdag morgen og hørte om de kunne lever på dagtid, noe de kunne. Hørte ikke mer fra de den dagen... Onsdag fikk jeg den etter å ha brukt en litt sur tone mot dama som tok telefonen. Forklarte "venlig" og meget bestemt at jeg var avhengig av å få den samme dag. Hvis ikke kom det til å bli tatt et par telefoner til eplebedriften

Lenke til kommentar
Valget står mellom ipod og en creative Zen NX.. Zen ser ut til å score bedre på det meste bortsett fra design og coolness faktoren.. Og den teller jo (dessverre!) sykt mye!

 

Hvor mange timer blir det som regel? 4? 6?

Nå er jo ipod et hav foran når det gjelder lydkvaliteet da.

LOL, les en test a! Mest tullete jeg har hørt idag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...