Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hotel Park , Bergen... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hei Alec. Dette er helt top! Meget severdig med utmerket eksponering, skarphet og utsnitt. Den dekorative himmelen er prikken over i-en og balanserer bildet meget bra Helt nydeli i s/hv. Er helt ernig med deg fortiden bør taes vare på. Som blei sagt under 75-årsmakeringen av okkupasjone av Norge 9. april 1940 at uten å kjenne historien vil historien gjenta seg. Historien er våre røtter. Igjen, meget bra og severdig, Alec! Mvh, Jon P.S. har du vært ute på Osterøy? Det er et lite tun med bolighus og løer - eneste stedet i landet hvor teigene ikke er delt opp - Havretunet. Mvh, Jon Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Dette var praktfullt Alec! For et nydelig bygg! Og utsnittet er meget bra, skarpt og passer utmerket i s/hv. M+ for dette! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) Flott "bybilde" med kloke ord.Likte kompen godt her. S/hv kler definitivt bildet, og gir det et nostalgisk preg. En fin "effekt" i bildet, er bakken som kommer ned fra venstre. God dybde, i og med at du har fått gata godt plassert. Ledningen som går fra hotellet og ut til høyre, skaper en forbindelse..... V1 for meg:-) Endret 23. april 2015 av member-296438 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Fint bilde og god dokumentasjon både i bilde og tekst. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hei, Alec. Flott bildeserie av et ærverdig, gammelt hotell med en, - etter min mening, - praktfull arkitektur ! V1 gir godt inntrykk av hotellet med omkringliggende bygninger, og det er nok mitt valg M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Greie utsnitt og komp selv om jeg ville vært litt forsiktig med halve vinduer akkurat i bildekant. V2 ville jeg antagelig latt bildekant skjære i veggen framfor å ha den glipa til venstre. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Takk til dere alle for hyggelige og positive tilbakemeldinger. Det er godt å se at det er mange som er engasjerte i arkitekturen omkring oss. Jeg har ikke vært på Havretunet , men det bør jeg kunne gjøre noe med. Kuttforslagene til Roar skal jeg prøve på å få til. Det har vel på et eller annet sted i prosessen gått litt for fort i svingene. Da er det godt vi har våkne og observante kommentatorer. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg