bubba477 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hei! Ser inne på min HG8245T under user device information at det ser ut som om samme pcer og nettbrett bruker samme ip adresse internt men har ulike mac adresser? Har tilsammen 4 ting på, men det er 8 oppføringer under dette. På de som ikke er i bruk (antar jeg) står det bare other under equipment type, med ip og mac adress. 2 av de er online, 2 er offline. Kan se alt som faktisk er på helt fint. Trådløs funksjonen på sentralen er skrudd av, da alt kommer inn igjennom en gammel ruter som er satt opp som et aksesspunkt, om det er relevant. Håper dette gir noen mening, er det normalt? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Bilder sier mer enn 1000 ord... Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Ikke mitt bilde da, men er denne siden jeg mener. Gir det mer mening? Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Ta bilde av ditt oppsett! Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Takker for svar, men tror ikke jeg har så lyst til å legge ut den informasjonen offentlig. Skjønner det er litt håpløst å svar på, så takker igjen for hjelpen. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Den informasjonen er helt ufarlig.. Hadde ikke bedt deg om å legge det ut hvis det ikke hadde vært sikkert! Ta et bilde av DHCP lease'n din og legg ut.. Endret 22. april 2015 av ChrisCo Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Ikke noe unormalt under denne, der ser jeg hver enhet med sin ip, mac adresse og lease time. Kun de 4 som skal være der under dchp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå