RuneK Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Sjøkråke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hei, Rune. Flott bilde av kråke, - skarpt, godt eksponert og med behagelige farger ! Kråker er kjent for å være altetende, men at de eter tang og tare, var nytt for meg, også. Årsaken er kanskje at disse havplantene inneholder mineraler og / eller sporstoffer som fuglen trenger ? M v h Albert. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Hei, Rune. Flott bilde av kråke, - skarpt, godt eksponert og med behagelige farger ! Kråker er kjent for å være altetende, men at de eter tang og tare, var nytt for meg, også. Årsaken er kanskje at disse havplantene inneholder mineraler og / eller sporstoffer som fuglen trenger ? M v h Albert. Hei Albert Det var en litt merkelig oppførsel på kråka ja. Spesielt at den var mindre sky enn de vanligvis pleier å være. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Desperat sulten tenker jeg. fine harmoniske farger i bildet. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Desperat sulten tenker jeg. fine harmoniske farger i bildet. Ja, kanskje det Hilsen Rune Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Kanskje kråker og måker bytter plass ? Artig bilde dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Kråka eter det meste, ja. Den er en åtselsfugl. Fint plassert i godt lys med fin skarphet som henter farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Kanskje kråker og måker bytter plass ? Artig bilde dette. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar Takker for tilbakemeldingen Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Kråka eter det meste, ja. Den er en åtselsfugl. Fint plassert i godt lys med fin skarphet som henter farger og detaljer. Roar Hei Roar Takker for fin tilbakemelding Hilsen Rune Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Et flott bilde dette av kråka. God skarphet og en fin beskjæring. Kråka er en ådselfugl så den spiser vel nærmest det den kommer over. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Et flott bilde dette av kråka. God skarphet og en fin beskjæring. Kråka er en ådselfugl så den spiser vel nærmest det den kommer over. Mvh Torbjørn Hei Takker for tilbakemeldingen Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg