AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jente i begynnelsen av 20åra. Greia er det at jeg kan være stup forelsket i en person, men med en gang vi har sex så er det som om alt av følelser bare kobler av og forsvinner. Jeg føler selv jeg ikke kan noe for det, har virkelig lyst på kjæreste og syns dette er et stort problem. Nå sist gang var jeg ganske innstilt på at ting skulle funke uansett hva med han neste fyren jeg holdt på med, men som vanlig så forsvant alt etter sex. Plis ikke kom med dømmende kommentarer, jeg legger dette ut i håp om at noen har vært borti lignende og kanskje klarer å forklare hvorfor dette skjer, eventuelt hva jeg kan gjøre Anonymous poster hash: 26963...49b Lenke til kommentar
Seen Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Mulig dette handler om forventingene dine knyttet til sex og hvordan opplevelsen skal bli? Tenker også at det er lurt om du snakker med noen om dette.. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Madame Casanova? http://en.wikipedia.org/wiki/Giacomo_Casanova Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Du har sex for fort? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Mulig dette handler om forventingene dine knyttet til sex og hvordan opplevelsen skal bli? Tenker også at det er lurt om du snakker med noen om dette.. Har vurdert å snakke med noen om det da det nok vil bli et problem i fremtiden, men har en liten sperre for det å snakke om slikt høyt.. Du har sex for fort? Jeg tenkte det og først, men jeg har ventet lenge og likevel så hjelper det ikke ;/ Anonymous poster hash: 26963...49b Anonymous poster hash: 26963...49b Lenke til kommentar
Seen Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Mulig dette handler om forventingene dine knyttet til sex og hvordan opplevelsen skal bli? Tenker også at det er lurt om du snakker med noen om dette.. Har vurdert å snakke med noen om det da det nok vil bli et problem i fremtiden, men har en liten sperre for det å snakke om slikt høyt.. Det er din psykiske helse og lykke det går ut over. Hvis du bor i Oslo kan Sex&Samfunn være et sted å begynne, eller å sette deg opp hos psykolog. Husk at det aldri blir så ille som du forventer deg, og at alle personene du møter på slike steder er vant til å høre om slike problemer og vil ta godt vare på deg. Det er heller ikke slik at du trenger gå direkte til problemet ditt i begynnelsen av samtalen, men du kan varme litt opp med å snakke om andre ting for å bli trygg på personen du møter. Dette gjelder spesielt psykologer. Sliter du med å stole på mennesker generelt i livet ditt? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Mulig dette handler om forventingene dine knyttet til sex og hvordan opplevelsen skal bli? Tenker også at det er lurt om du snakker med noen om dette.. Har vurdert å snakke med noen om det da det nok vil bli et problem i fremtiden, men har en liten sperre for det å snakke om slikt høyt.. Det er din psykiske helse og lykke det går ut over. Hvis du bor i Oslo kan Sex&Samfunn være et sted å begynne, eller å sette deg opp hos psykolog. Husk at det aldri blir så ille som du forventer deg, og at alle personene du møter på slike steder er vant til å høre om slike problemer og vil ta godt vare på deg. Det er heller ikke slik at du trenger gå direkte til problemet ditt i begynnelsen av samtalen, men du kan varme litt opp med å snakke om andre ting for å bli trygg på personen du møter. Dette gjelder spesielt psykologer. Sliter du med å stole på mennesker generelt i livet ditt? Psykolog hørtes dyrt ut og jeg har hørt at med mindre liv står på spill så er det veldig lang ventetid.. Jeg holder nok ikke til i Oslo.. er man nødt til å møte opp personlig eller er det et nettsamfunn for slikt? Hmm, jeg gjør vel det, tror jeg.. eller jeg føler meg ikke komfortabel med å snakke om ting som plager meg med noen, har bare fått inntrykk av at folk ikke egentlig bryr seg Anonymous poster hash: 26963...49b Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) nymphomania (ˌnɪmfəˈmeɪnɪə Pronunciation for nymphomania ) Definitions noun a neurotic condition in women in which the symptoms are a compulsion to have sexual intercourse with as many men as possible and an inability to have lasting relationships with them Compare satyriasis http://www.collinsdictionary.com/dictionary/english/nymphomania Don Juan syndrome Definition Don Juan syndrome rate (Adult / Slang) Or: Don Juanism , an excessive urge in a man to have sex frequently with many different partners. This type of man thinks of women as prey; he derives more pleasure from the conquest than from the physical union itself and looses interest in a woman following sexual conquest; the number of seductions is less important than his continual need to prove himself. Most don juans are latent homosexuals. Synonym: satyriasis. http://www.definition-of.com/Don+Juan+syndrome Endret 22. april 2015 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 la vær å ha sex så tidlig.... og selv om følelsene får en liten dip etter sex, fortsett å ha sex jevnlig, hver dag i 3-4 uker.... da skal du se det kommer seg igjen.... man må la sexen bli virkelig god før den hjelper på med følelsene. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Prøvd å finne noen interessante personer? Fin kropp og tomrom mellom øra er ikke en drømmekjæreste over tid... Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg har det på akkurat samme måten, men jeg er mann. Også er jeg veldig glad i å kose, men rett etter sex så har jeg ikke lyst til å kose. Da synes jeg kosing bare er fælt, og vil helst ligge lengst mulig unna. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Du høres ut som ei jeg kjenner... Bor vel ikke tilfeldigvis i Buskerud? Anonymous poster hash: 277e9...52a Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Du høres ut som ei jeg kjenner... Bor vel ikke tilfeldigvis i Buskerud? Anonymous poster hash: 277e9...52a omlag 70% av jenter som har regelmessig sex kan nok kjenne seg igjen i ts sin post.... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg tenker at dette er ganske normalt, og det trenger ikke være noe galt med deg Jeg er helt for å gå til psykolog, uansett hvor stort eller lite problemet er, men jeg tror ikke det er nødvendig her. Men så klart, gjør gjerne det eller snakk med en venninne om du føler det vil kunne hjelpe. Fins også mange steder på nettet du kan prate med folk, f.eks. ung.no, klara-klok, sidetmedord.no, etc. Uansett. Vi har jo alle seksuelle drifter, uten at det betyr at vi er forelsket eller er interessert i noe mer enn sex med en person. Jeg vet jo ingenting om dine følelser, men kanskje du rett og slett ikke har vært interessert i noe mer enn sex med personen(e) i disse situasjonene du nevner. Og sånt er det jo ikke alltid så lett å vite. Noen ganger går det man trodde var en forelskelse over veldig fort og plutselig, det kan for eksempel være etter sex. Da er man liksom ferdig. Det er ikke unormalt eller feil. Kanskje du rett og slett skal gi deg selv litt mer tid. En dag føler du deg forelsket, har sex, og er fortsatt forelsket. For å si det litt banalt. Når det gjelder det å "ha lyst på kjæreste". Jeg skjønner godt at du har lyst å kjæreste, jeg har følt det sånn selv i lengre perioder av livet mitt. Men det å "lete" etter en kjæreste blir på en måte litt feil utgangspunkt. Du treffer noen og finner ut at du liker denne personen, faktisk så godt at du kunne tenkt deg å ha ham for deg selv og vice verca. Jeg skal ikke si at jeg har en fasit her, men min personlige erfaring tilsier at kjærester (eller kjærestemateriale) kommer når man minst venter det. Og det å "lete" etter kjæreste kan fort bli veldig frustrerende og skuffende. Det fører kanskje også til at du har en del forventninger når du treffer/er med gutter som rett og slett ikke blir tilfredsstilt fordi de for høye eller urealistiske fra din side. Kjærlighet og slikt blomstrer med tid. Send gjerne pm forresten om du trenger å prate om noe spesielt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Du høres ut som ei jeg kjenner... Bor vel ikke tilfeldigvis i Buskerud? Anonymous poster hash: 277e9...52a Gjør nok ikke det Jeg tenker at dette er ganske normalt, og det trenger ikke være noe galt med deg Jeg er helt for å gå til psykolog, uansett hvor stort eller lite problemet er, men jeg tror ikke det er nødvendig her. Men så klart, gjør gjerne det eller snakk med en venninne om du føler det vil kunne hjelpe. Fins også mange steder på nettet du kan prate med folk, f.eks. ung.no, klara-klok, sidetmedord.no, etc. Uansett. Vi har jo alle seksuelle drifter, uten at det betyr at vi er forelsket eller er interessert i noe mer enn sex med en person. Jeg vet jo ingenting om dine følelser, men kanskje du rett og slett ikke har vært interessert i noe mer enn sex med personen(e) i disse situasjonene du nevner. Og sånt er det jo ikke alltid så lett å vite. Noen ganger går det man trodde var en forelskelse over veldig fort og plutselig, det kan for eksempel være etter sex. Da er man liksom ferdig. Det er ikke unormalt eller feil. Kanskje du rett og slett skal gi deg selv litt mer tid. En dag føler du deg forelsket, har sex, og er fortsatt forelsket. For å si det litt banalt. Når det gjelder det å "ha lyst på kjæreste". Jeg skjønner godt at du har lyst å kjæreste, jeg har følt det sånn selv i lengre perioder av livet mitt. Men det å "lete" etter en kjæreste blir på en måte litt feil utgangspunkt. Du treffer noen og finner ut at du liker denne personen, faktisk så godt at du kunne tenkt deg å ha ham for deg selv og vice verca. Jeg skal ikke si at jeg har en fasit her, men min personlige erfaring tilsier at kjærester (eller kjærestemateriale) kommer når man minst venter det. Og det å "lete" etter kjæreste kan fort bli veldig frustrerende og skuffende. Det fører kanskje også til at du har en del forventninger når du treffer/er med gutter som rett og slett ikke blir tilfredsstilt fordi de for høye eller urealistiske fra din side. Kjærlighet og slikt blomstrer med tid. Send gjerne pm forresten om du trenger å prate om noe spesielt. Vet du hva... jeg tror faktisk det innlegget ditt hjalp veldig mye! Så for meg at det var jeg som bare et litt plaget i hodet og ikke klarer å slå meg ned, men det kan jo være som du sier at jeg kanskje ikke har vært ordentlig keen på en person.. Jeg trodde i alle fall det, men når jeg virkelig tenker meg om så har jeg vel bare vært veldig innstilt på å få meg kjæreste. Føler det er så veldig lenge siden sist jeg virkelig likte noen så føler meg vel litt ensom på det område.. men jeg får vel være tålmodig og se hvordan ting går:) Anonymous poster hash: 26963...49b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå