MikaelTj Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Sort-hvitt konvertering får virkelig frem stemningen i dette bildet. Liker også at du har beholdt støyen, det passer godt med litt "filmkorn" her også. Jeg liker også utsnittet fordi det forsterker linjene i bildet og leder blikket innover mot døren. Men jeg synes at beskjæringen av kirkespiret kunne vært gjort annerledes. Enten må det vises i sin helhet, ellers ville jeg hatt et kutt lenger nede. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Bildet hadde fin stemning, men er enig med Mikael ang kirkespiret. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Nå hadde vi jo endelig blitt kvitt denne forbannede snøen - hvertfall sønnafor Sinsenkrysse, også kommer du med enda mer. Grei med god komp som sender betrakter rett i bedehuset. Kjerka ligger vel bak der? Roar Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Sort-hvitt konvertering får virkelig frem stemningen i dette bildet. Liker også at du har beholdt støyen, det passer godt med litt "filmkorn" her også. Jeg liker også utsnittet fordi det forsterker linjene i bildet og leder blikket innover mot døren. Men jeg synes at beskjæringen av kirkespiret kunne vært gjort annerledes. Enten må det vises i sin helhet, ellers ville jeg hatt et kutt lenger nede. Bildet hadde fin stemning, men er enig med Mikael ang kirkespiret. Nå hadde vi jo endelig blitt kvitt denne forbannede snøen - hvertfall sønnafor Sinsenkrysse, også kommer du med enda mer. Grei med god komp som sender betrakter rett i bedehuset. Kjerka ligger vel bak der? Roar Takker for kommentarer. Jeg er enig angående kirketårnet, men fikk ikke det hele med på bildebrikken dessverre. Skulle sikkert ha prøvd noe mer, men det var et skikkelig dritt vær og jeg skulle bli hentet any moment så det var jeg fikk tatt. @Roar, Det bildet ble tatt i fjor så den snyen har nok forsvunnet, er bare jeg som er veldig treg med å gå gjennom bildene jeg har tatt. Legger ved et bilde ifra en annen vinkel som faktisk har med hele tårnet og viser mer av kirke og mest sannsynligvis bedehuset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg