okjo Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 I landingsmodus Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Vært ute på balkongen igjen nå? skikkelig stilig og artig å se! Likte godt havet, at det var svart og med flott skinn! Det matchet fuglen på en måte. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Merker at jeg er litt misunnelig på terassen din Skikkelig fint bilde av hegren. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hei, Oddmund. Jeg tviler på at noen i dette landet har mulighet til å fotografere gråhegre med mindre fysisk anstrengelse enn du, - det holder vel med å åpne terrassedøren og bøye seg over rekkverket ? Heldiggris !!! Bildet er forresten fint, - som vanlig M v h Albert. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Takk for hyggelige kommentarer, syns det er veldig kult å ha hegra så lett tilgjengelig, og den er det første jeg ser etter når jeg kikker ut vinduene på morgenen. I perioder er den her daglig Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg