Gå til innhold

romfo kirke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, dette ble vellykket Fredrik! Flott med trær som rammer inn bildet, hvite fjell i bakgrunnen og linjer som leder inn til kirka (både skygger og mur) men Romfo kirke ligger vel ikke øverst i Sunndalen? Snarere midt i? Er det ikke den som ligger oppå en haug omtrent der vi kjører over ei bru? Jeg har aldri stoppet for å titte, kanskje jeg skal gjøre det. Føler jeg går i fotspora dine...;)

Lenke til kommentar

Jo, dette ble vellykket Fredrik! Flott med trær som rammer inn bildet, hvite fjell i bakgrunnen og linjer som leder inn til kirka (både skygger og mur) men Romfo kirke ligger vel ikke øverst i Sunndalen? Snarere midt i? Er det ikke den som ligger oppå en haug omtrent der vi kjører over ei bru? Jeg har aldri stoppet for å titte, kanskje jeg skal gjøre det. Føler jeg går i fotspora dine... ;)

Velkommen etter, Helene  :)

Kirka ligger der du sier, ja, ca 1 mil fra det lille tettstedet Gjøra, som markerer slutten på Sunndalen, der tar jo Gråura (oppover til Oppdal) over. Trur det blir øvst i Sunndalen da? Pytt, pytt så nøye er det ikke. Er ikke herifra traktene så lokalkunnskapene mine er det så som så med... :hm:

Takk for at du titta innom i dag også!

mvh

Fredrik

Lenke til kommentar

Jo, dette ble vellykket Fredrik! Flott med trær som rammer inn bildet, hvite fjell i bakgrunnen og linjer som leder inn til kirka (både skygger og mur) men Romfo kirke ligger vel ikke øverst i Sunndalen? Snarere midt i? Er det ikke den som ligger oppå en haug omtrent der vi kjører over ei bru? Jeg har aldri stoppet for å titte, kanskje jeg skal gjøre det. Føler jeg går i fotspora dine... ;)

Velkommen etter, Helene  :)

Kirka ligger der du sier, ja, ca 1 mil fra det lille tettstedet Gjøra, som markerer slutten på Sunndalen, der tar jo Gråura (oppover til Oppdal) over. Trur det blir øvst i Sunndalen da? Pytt, pytt så nøye er det ikke. Er ikke herifra traktene så lokalkunnskapene mine er det så som så med... :hm:

Takk for at du titta innom i dag også!

mvh

Fredrik

Den ligger ikke midt i som jeg trodde, men ganske langt oppi dalen. Det ligger ei kirke til lenger oppe, på Gjøra. Den er også fin! Hvor er du ifra da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...