Fredrik N. Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 romfo kirke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hei Likte dette æ, spesielt det svart/hvit bilde. Flott komp Mvh Harald Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Nydelig komposisjon og jeg får vel også si linjer innover mot kirken. Steinmurene på begge sider er en viktig del av nevnte linjer, og dermed må kirken ligge i sentrum slik en ser på bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Virkelig flott bilde !! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Tusen takk, Torhild, Harald og Ragnar! Like artig hver gang å få kommentar på bildene jeg legger ut. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jo, dette ble vellykket Fredrik! Flott med trær som rammer inn bildet, hvite fjell i bakgrunnen og linjer som leder inn til kirka (både skygger og mur) men Romfo kirke ligger vel ikke øverst i Sunndalen? Snarere midt i? Er det ikke den som ligger oppå en haug omtrent der vi kjører over ei bru? Jeg har aldri stoppet for å titte, kanskje jeg skal gjøre det. Føler jeg går i fotspora dine... Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Flott bilde, jeg liker midtstillingen bra her. Liker også s/v versjonen også best, synes det passet bra til motivet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Jo, dette ble vellykket Fredrik! Flott med trær som rammer inn bildet, hvite fjell i bakgrunnen og linjer som leder inn til kirka (både skygger og mur) men Romfo kirke ligger vel ikke øverst i Sunndalen? Snarere midt i? Er det ikke den som ligger oppå en haug omtrent der vi kjører over ei bru? Jeg har aldri stoppet for å titte, kanskje jeg skal gjøre det. Føler jeg går i fotspora dine... Velkommen etter, Helene Kirka ligger der du sier, ja, ca 1 mil fra det lille tettstedet Gjøra, som markerer slutten på Sunndalen, der tar jo Gråura (oppover til Oppdal) over. Trur det blir øvst i Sunndalen da? Pytt, pytt så nøye er det ikke. Er ikke herifra traktene så lokalkunnskapene mine er det så som så med... Takk for at du titta innom i dag også! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jo, dette ble vellykket Fredrik! Flott med trær som rammer inn bildet, hvite fjell i bakgrunnen og linjer som leder inn til kirka (både skygger og mur) men Romfo kirke ligger vel ikke øverst i Sunndalen? Snarere midt i? Er det ikke den som ligger oppå en haug omtrent der vi kjører over ei bru? Jeg har aldri stoppet for å titte, kanskje jeg skal gjøre det. Føler jeg går i fotspora dine... Velkommen etter, Helene Kirka ligger der du sier, ja, ca 1 mil fra det lille tettstedet Gjøra, som markerer slutten på Sunndalen, der tar jo Gråura (oppover til Oppdal) over. Trur det blir øvst i Sunndalen da? Pytt, pytt så nøye er det ikke. Er ikke herifra traktene så lokalkunnskapene mine er det så som så med... Takk for at du titta innom i dag også! mvh Fredrik Den ligger ikke midt i som jeg trodde, men ganske langt oppi dalen. Det ligger ei kirke til lenger oppe, på Gjøra. Den er også fin! Hvor er du ifra da? Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Synes at både midstillingen og utsnittet fungerer utmerket her Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Takk til Jan-Roger og Mikael også! Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Hyggelig at du likte bildet, Rolf Magne! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Dette ser flott, nydelige farger, god skarphet og en fin komposisjon. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Ja det funka for meg. Flott landskap og bilde. Geir R. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Takk til Geir og Torbjørn, også! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg