TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hei Usikker om dette er rette plassen å spørre om dette. Det jeg lurer på er om noen har /gode/dårlige erfaringer ved å kjøpe gjennom tek.no sitt bruktmarked. Vurderer selv å kjøpe meg et brukt amd r9 280x kort eller annen oppgradering fra mitt r7 265. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Bare gode erfaringer til nå. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg selger nesten utelukkende hardware på forumet her. Svært mange hyggelige folk. Derfor selger jeg her istedenfor på finn.no der det bare er noobs og skambudere. Selger heller til god pris til noen her på forumet, enn random "finn.no" folk Har også kjøpt noe her på bruktmarkedet med meget bra resultat. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Det er veldig fint å høre. Må vel sette meg mere inn i forhold til sikker betaling først da. Vurdere sterkt å kjøpe meg et kort når feriepengene kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå