Halvsame Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Et kjapt spørsmål når det gjelder kjøp av ting i julekalenderen (hadde lite penger sist jul, så jeg kjøpte aldri noe da): hvis du bestiller et julekalendertilbud, må det sendes som en egen bestilling? Jeg tenker på om man må betale dobbelt oppkravsgebyr osv. hvis man vil bestille noe annet samtidig? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hmm... tenkt ut et par : -Skulle gjerne likt å sett iriver hd-100 i en luke -Ultraportabel bærbar : -Kabinetter(jeg vet det er nevn før(ville bare legge ennå mer tyngde bak forslaget)lian li helst ) Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 -Skulle gjerne likt å sett iriver hd-100 i en luke Lenke til kommentar
unwill Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Er det noen fra hardware.no som fortsatt leser denne lange tråden? Data-nerdenes ønskeliste? Jeg kom på noe som jeg har skikkelig lyst på til Jul. Et splitter ny Logitch Z-680 til 2500! (er lov å drømme). Hvorfor går den aldri ned i pris? Sjekket prishistorikken og den går oppover. eller kanskje et Creative Campbrigde Megaworks 550 til under 2000 (kanskje mer realistisk) Plis.... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 en ting jeg kunne tenkt meg å sett under en av lukene var et tastatur/mus sett! Har et gammelt key tronic tastatur jeg gjerne vil bytte ut. Lenke til kommentar
GlobeLAN Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 En Infocus X1 til overkommelig pris hadde jaggu gjort seg, ja Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hvis det kommer et skikkerlig godt tilbud på en Western Digital Caviar 120GB IDE 7200RPM Special Edition 8MB cache eller lignede slår jeg til. (kommer sikkert til å kjøpe den eller lignede ganske snart uansett da) Lenke til kommentar
pertm Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Et splitter ny Logitch Z-680 til 2500! (er lov å drømme). Hvorfor går den aldri ned i pris? Sjekket prishistorikken og den går oppover. eller kanskje et Creative Campbrigde Megaworks 550 til under 2000 (kanskje mer realistisk) Plis.... Ja dette hadde også vært fint. Gjerne også disse nye lydkortene til Creative for en billig penge... Hmm kan bli dyrt å feire jul... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Siemens SX1, SE P800 og/eller N6600. Men det passer vel bedre hos Akam.no's julekalender? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg for min egen del kunne tenkt meg en Intel Pentium M prosessor slik at jeg får satt i sammen den ene barebook'en jeg har liggende Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hercules 9800 Pro 128 VÆÆÆRRRSSÅÅÅÅSSNNNIILLL *smile bredt* *grin* *grin* *grin* :) Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Håper at hele HW nettverket kan gå litt sammen her: Akamera.no kjører et par dager på et virkelig godt kamera/videokamera. Amobil.no plukker ut de 2 beste telefonene for tiden. Gamer.no et spill etter to som er inn. Overklokking.no plukker ut vankjøling, minne eller noe. Programmer.no ...sier seg selv! Resten av dagene er opp til HW.no, mp3 spiller, projektor, kabinett, 19" LCD, HD, GPU, UPS, Tastatur/mus, DVD-brenner, W-Lan, skriver og CPU (denne dagen bør inneholde både AMD/Intel ellers blir det bare krig!) Lov leverandørene en god reklame og kjærlige tanker for en god pris. Alle prisene bør inneholde et kvalitetsprod. som hw.no virkelig kan anbefale og være inkl. frakt. RKS Endret 20. november 2003 av Rkskaar Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det har sikkert vært nevnt et par ganger før men en bra LCD 19" hadde ikke gjort noe Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 En 120/160 GB Harddisk, med 8 MB Cache, og 7200 RPM... Skal ha en til harddisk snart, og om det kommer et godt tilbud, kjøper jeg Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Håper at hele HW nettverket kan gå litt sammen her: Akamera.no kjører et par dager på et virkelig godt kamera/videokamera. Amobil.no plukker ut de 2 beste telefonene for tiden. Gamer.no et spill etter to som er inn. Overklokking.no plukker ut vankjøling, minne eller noe. Programmer.no ...sier seg selv! Resten av dagene er opp til HW.no, mp3 spiller, projektor, kabinett, 19" LCD, HD, GPU, UPS, Tastatur/mus, DVD-brenner, W-Lan, skriver og CPU (denne dagen bør inneholde både AMD/Intel ellers blir det bare krig!) Lov leverandørene en god reklame og kjærlige tanker for en god pris. Alle prisene bør inneholde et kvalitetsprod. som hw.no virkelig kan anbefale og være inkl. frakt. RKS "plukker ut"? Det er vel mest webshop'ene som kommer med tilbud til HW.no? Og omvendt? Det er vel ikke hw.no nettverket som "plukker ut/velger ut" produkter? Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Billige, ikke fult så gode, komponenter. Som f. eks hovedkort rundt 500 kr osv. Skal sette sammen en billig amd boks ^^ Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Billig hdd er noe av det jeg kan tenke meg. Gratis frakt på ting fra en webshop er også nice. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Det blir en julekalender i år også. Skal sende ut informasjon om til det nettbutikkene i morgen Forslag til produkter kan postes i denne tråden. Som vanlig hører vi på våre lesere *grin* Kjøpte scanner 22 desember i fjor, på et meget godt tilbud (fremme julaften ) Produkter jeg tror vil få god omsetning: - Skjermkort... ATI selvfølgelig - Harddisker med stor kapasitet. 160gb + - Harddisk kabinett, slik fra ide til sub2.0. Det ønsker jeg iallfall - Lcd-skjermer - Bluetooth mus (trenger en til min bærbare pc) -DVD+RW Please noe til casemoddere og overklokkere: Vindusett (genial julegave til en billig penge), katoder, leds, kabelsamlere, kjøleribber, vifter m.m. Bare fantasien setter grenser. Ellers er små duppeditter ol. gøy, og slik man gjerne kjøper før jul. Endret 20. november 2003 av It's me Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Ting jeg vil ha til jul er mange, men det som kan bli satt opp som tilbud her er vel: Harddisk (trenger mer plass p.g.a bredbånd) DVD brenner Skjerm (LCD/CRT samme) Kabinett Mus (MS Explorer 4.0) Tastatur (Trådløst og tøft utseende) Vifter & annen kjøling (kanskje en spesiell pakke for kalenderen?) MP3 Spiller (min begynner å bli ødelagt) Det er vel det, håper det blir gode tilbud som i fjor. Jeg er overbevist om at dere her på HW.no kommer til å klare å fikse det sånn at det blir bra! Endret 20. november 2003 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
Drag0n- Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 ojojooj.. gleder mæ som en onge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå