SunKing Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 DVD-brenner. Kan ikke fatte at noen ikke har sagt det enda? *grin* Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Dvd brenner tror jeg har blitt sagt. Dette er noe jeg ønsker meg. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Harddisker og viftesett! (feks 3-4 kabinettvifter, viftestyring og filter!) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Abit Athlon 64 hovedkort og Athlon 64 3200+ tilbud hadde vært koselig.Tilbud på Creative eller Asus Geforce FX 5900 Ultra hadde heller ikke vært å takke nei til. *grin* verdens fred og... Tja. Nå er vel dette en del billigere enn verdens fred. Skal vi ta en håndsoppretting i afrika? og se om de vil ha mitt eller ditt forslag : Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 IPod 40gig til knallpris! Eventuelt de harddiskbaserte iRiver-spillerne... det hadde vært rått ! digger ipod ! Den tror jeg at jeg ville ha tatt. Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Harddisker og viftesett! (feks 3-4 kabinettvifter, viftestyring og filter!) bar forslag - trenger ltids noen nye vifter og ikke minst filter og viftyestyring Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Kom med tilbud fra microplex fra en av de stillegående, fra 420W+!!! Ja, kom med PSU som er _stille_ Lenke til kommentar
xthal Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Harddisker med 300GB eller mer plass hadde vert en fin ting for oss "samlere" Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hva med: - Webhotel - Høytalere Z-680 - Trådløs mus og tastatur - Casemod pakker - miniPC (shuttle) - Bærbar (Siden jeg har veldig lyst på det for tia ) Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Harddisker med 300GB eller mer plass hadde vert en fin ting for oss "samlere" ja ! har det kommert 500 gig fra western enda, eller kommer det i det hele tatt ? (noe jeg hørte skulle komme fra noen kamerater) Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Harddisker og viftesett! (feks 3-4 kabinettvifter, viftestyring og filter!) Jepp, Seagate og papst og en stille PSU. Da blir det en fin jul i år *grin* Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Vær litt realistiske da folkens....en del postere som foreslår sykt bilige varer i kategoriene CPU, RAM og HD. pgressum har allerede sagt at flere varegrupper er så å si uaktuelle ettersom de allerede er så lavt priset at marginene er små. Tviler på at det er noen butikker som ønsker å selge med tap. Hva med et restesalg fra en eller annen butikk en av dagene? Sikkert flere butikker som er interessert i å kvitte seg med en del varer før nyttår som har blitt ligggende igjen. F.eks "I dag er det restesalg fra Butikk X, 150 assorterte varer. Første-mann til mølla..!" Prisene må jo også her være bra for at vi ønsker å kjøpe noen, men prisene trenger ikke være så vanvittige, og butikkene som deltar med et slikt tilbud tjener litt på det samtidig som de blir kvitt (u)kurante varer. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Prisene MÅ jo være billigere enn billigste på Prisguiden. Hva skal ellers vitsen være med et tilbud? Lenke til kommentar
Z1mz Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 JA! Genialt forslag fra DrErling! RAPTOR! Helst et *skikkelig* rått tilbud på 2xRaptor-disker! woot woot! JA! Rator er tingen! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Noe sier meg at Databutikken/itbutikken BØR ta et større stunt en av dagene, og selge til innkjøpspris eller under, og levere varene uten tull. De hadde såårt trengt litt positiv omtale her.. Jeg er blant de mange her som har slitt verre med supporten dems (databutikken) Hvis de skulle ta et slikt stunt, og gi de som kjøper like store problemer med service som meg, tror jeg det er deres siste sjangse her da! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Skulle hatt et greit tilbud på S-ATA disker og high-end musematter (fUnc, IceMat). Et aldri så lite tilbud på HK hadde også vært greit å ha med... Lenke til kommentar
morfin Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg støtter forslaget om billig MS intellimouse 4.0. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg er fan av gadgets og duppeditter man kan bruke penger på. Dill og dall man egentlig ikke har bruk for, men som er kult å ha og bruke i 2 uker. Det er min greie =) Lenke til kommentar
falut Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Diver å sparer som **** til ny data... så noen billige deler blir tatt imot med opne armer :-) kunne jo tenkt meg en ny og hardisk og "litt" mere minne... visst det kommer en billig og bra lcd skjerm, så lar ikke jeg meg be to ganger. Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 bak en av lukene kunne det feks vere gratis frakt fra en rekke webshops da kan vi bestille masse smoting fra mange plasser uten og mote go konk po frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå