atrax Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Julekalenderønsker: 1. Fri frakt 2. 17" LCD-skjerm, fortrinnsvis Hyundai Q17S Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 bør ha det slik som det var med sommer konkuransen, at du må ha 50 inlegg eller hva det var. Kan risikere at det blir "massiv" spamming fra mot jul da "Sist" gang sto det gjelder ikke spamming og off-topic svar... (tror jeg nå : ) <--Syns virklig vi kan ha en 200 svars sperre jeg Gå å legg deg Jula er for alle Fleip? lol Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 jeg gjentar meg selv... jeg synes at HW heller burnde satse på MIST tsunami istedet for waterchill... jeg har iallefall mest lyst på MIST'en.. men skjerm det viktigste, 17" og 19" LCD.. samsung 192T *grin* Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 dere skjønner det bare ikke...... en sperre på 388 er greit. *grin* stå på guttær, dere klarer det. tja en post til så blir du utelukket, skal du virklig klare å ungå å svare på en eneste post til. eller ungå å lage en post. lykke til trur du sprekker før den 25 november aja nokk plaging av hw folk. men det er masse gode ting her, spesielt sata disker , små sexy sata disker name MR_T Lenke til kommentar
mrgood Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 bør ha det slik som det var med sommer konkuransen, at du må ha 50 inlegg eller hva det var. Kan risikere at det blir "massiv" spamming fra mot jul da "Sist" gang sto det gjelder ikke spamming og off-topic svar... (tror jeg nå : ) <--Syns virklig vi kan ha en 200 svars sperre jeg Gå å legg deg Jula er for alle Fleip? lol He he Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Mp3 spiller hadde gjort seg! please! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Mp3 spiller hadde gjort seg! please! Ja! Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 IPod 40gig til knallpris! Eventuelt de harddiskbaserte iRiver-spillerne... Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 IPod 40gig til knallpris! Eventuelt de harddiskbaserte iRiver-spillerne... det hadde vært rått ! digger ipod ! Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Abit NF7-S *grin* neh.. heller det nye AN7... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Abit Athlon 64 hovedkort og Athlon 64 3200+ tilbud hadde vært koselig.Tilbud på Creative eller Asus Geforce FX 5900 Ultra hadde heller ikke vært å takke nei til. *grin* verdens fred og... Tja. Nå er vel dette en del billigere enn verdens fred. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 BILLIGE SKJERMKORT!!! Gainward FX5700 Ultra til 1000 Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hehe husker ifjor, da ble det masse klaging og mas på dette forumet av små surpomper som ikke fant "sitt" produkt på tilbud. Og fant de det var det gjerne for dyrt, eller de likte ikke butikken som la det ut osv... lykke til og god jul Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hehe husker ifjor, da ble det masse klaging og mas på dette forumet av små surpomper som ikke fant "sitt" produkt på tilbud.Og fant de det var det gjerne for dyrt, eller de likte ikke butikken som la det ut osv... lykke til og god jul Ja. Hold dere til Komplett.no, Microplex, 3DfxCool, PS Data og Multicom da. Ikke noe Databutikken eller noe slikt rot. Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 DimIs: www.google.com -> "what-is-a-poser?" </ontopic> Hva meg angår så ville en raptor disk, Lian Li kabinett av hvilken som helst type, En 17\19 tommer crt skjerm vært idèelt. Men for all del, bra PC3200 minnemoduler hadde ikke bydd meg imot! Billige OCZ brikker f.eks ville solgt som varmt hvetebrød. Lenke til kommentar
Shybert Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ønskeliste: Barebone (les: Shuttle SB62G2) 256MB++ mp3 spillere Rask RAM CPU Håper det blir kjente kvalitetsprodukter til en billig penge, ikke noe halvveis som dumpes ut til superlav pris(jeg kjøper vel uansett..?). Hadde det ikke vært for en haug fete eksamener hadde jeg sannsyligvis gledet meg stort til jul.... Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Logitech MOMO force wheel (er det ikke det det heter?) kunne også gjort seg. Det er et tilbehør som jeg ikke kan forsvare kjøpet av overfor dama, men dersom det kommer et godt tilbud blir jo saken en helt annen . Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg pleier alltid å finne produkter jeg ikke visste jeg hadde behov for engang jeg. Det skulle vært tøft med en epia m10000 med nehemiah + ekstern strømforsyning i en god pakkepris, betyr jo samtidig at jeg må kjøpe meg ram og kabinett - så det må jo være en god deal for både meg og butikken. Ellers ber jeg om at ingenting (som jeg kommer til å få lyst på) koster over 5000kr :grine: redigert: "ehh..lurte plutselig på hvor jeg skulle få de pengene fra..kanskje 2000?" Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hmm..kom på nå at jeg trenger strømforsyning.... Kom med tilbud fra microplex fra en av de stillegående, fra 420W+!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå