OlaTK Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 bør ha det slik som det var med sommer konkuransen, at du må ha 50 inlegg eller hva det var. Lenke til kommentar
NAmE Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hva med et mini-itx hovedkort... Er nok mange her som meg med en modder i magen, som ikke føler de kan ta seg råd til et komplett mini-itx når man tenker pris/ytelse. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 JVC GR-DX25 DV kamera hadde passet bra *grin* Lenke til kommentar
Calm Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det blir en julekalender i år også. Skal sende ut informasjon om til det nettbutikkene i morgen Forslag til produkter kan postes i denne tråden. Som vanlig hører vi på våre lesere Vel, det hadde vært snacks med en billig Hansol eller Samsung 19" LCD, S-ATA disker, Athlon 64 FX prosessorer/hovedkort og Radeon 9800 plain/PRO/XT kort... Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg kunne tenke meg følgende varer i julekalenderen: Vannkjølingsett (les. MIST Tsunami, WaterChill, samt sammensatt AC fra MP.no). Radeon 9800XT High-end tråd muser Kabinetter High-End Minne Nettverksutstyr (les switch osv.) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Et Logitech Click Smart 820 til under 1200 hadde ikke vært å forakte, så lenge tilbudet kom fra en "stabil" butikk. Komplett.no, MPX.no, PSData.no for eksempel. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Nye musa og tastaturet fra Microsoft med tiltehjul! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 FIZZKEPAH! sexy! -Ledde så jeg fikk seri0st vondt i magen når jeg så det Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 FIZZKEPAH! sexy! -Ledde så jeg fikk seri0st vondt i magen når jeg så det tragiskt å kjøpe slikt Lenke til kommentar
defzx Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Seriøst dere må ta med Tastatur! jeg trenger nytt Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 FIZZKEPAH! sexy! -Ledde så jeg fikk seri0st vondt i magen når jeg så det tragiskt å kjøpe slikt hehe sant nok... Men tilbake til topic : Hva med skull...? vurderer det kabinettet EDIT: WOAW mitt 200'ende innlegg Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 For min del kunne jeg tenkt meg en 17" LCD skjerm av ett eller annet slag, så det hadde ikke gjort noe om en slik en hadde gjemt seg bak en av lukene Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 halv pris på Vappochill XE hadde vært koseligt.. 3200kr *grin* vannkjølingsett (MIST Tsunami, eller Waterchill)... samsung 192T Hercules 9800pro(XT?) Raptor en jukebox med rundt 20GB prosjektoren infokus X1 en farge laser skriver er det slik at man må bestille akkurat den dagen luken åpnes? feks. hvis d kommer en samsung 192T den 9. .. må jeg bestille samme dag? jeg skal reise vekk en stund i desember.. litt irriterende hvis plutselig det produktet jeg ville ha kom når jeg var borte... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg trenger absolutt alle komponenter for å bygge meg en ny pc (bortsett fra skjerm da, fikk H950 for en uke siden ) Så allt er av interesse. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg synes butikker som Itbutikken f.eks, ikke bør kunne komme med tilbud til oss, siden de har så sinnsykt dårlig service der, tørr jeg rett og slett ikke bestille derfra mer, og dette gjelder sikkert mange andre også, dumt om det kommer ett knalltilbud fra dem, og ingen tørr bestille, eller noen bestiller og får masse tull og surr ut av kalendertilbudet sitt. peis på pung! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 ønsker meg: Addtronics kabinett (det store sorte) billigere vifter (papst ned på titan pris) VAPOCHILL standalone til under 2000(utenkelig, men det vil jeg ha *grin* ) Audigy 2 kort. og mye mer Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg synes butikker som Itbutikken f.eks, ikke bør kunne komme med tilbud til oss, siden de har så sinnsykt dårlig service der, tørr jeg rett og slett ikke bestille derfra mer, og dette gjelder sikkert mange andre også, dumt om det kommer ett knalltilbud fra dem, og ingen tørr bestille, eller noen bestiller og får masse tull og surr ut av kalendertilbudet sitt. peis på pung! jeg tør nesten ikke bestille fra verken itbutikken eller databutikken.. prøv å hold dere til de seriøse.. komplett, MPX, microplex 3dfxcool, pcutstyr, PS-data osv osv.. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 bør ha det slik som det var med sommer konkuransen, at du må ha 50 inlegg eller hva det var. jeg synes egentlig at den 50 post-regelen var veldig dum. For oss "ikke-svarere" som er innom forumet 1-10 ganger om dagen og leser, men ikke svarer i hytt og pine (prøver altså ikke å henge ut noen her nå..), så er det nesten litt dårlig gjort... :grine: anyhu: mitt forslag til kalenderen: Noen skikkelige knallpriser på PC3200 eller PC3700-ram, eller bare noen knakende gode tilbud på skjermkort. (helst noe som er verdt å ha, da... ) Gleder meg stort til denne julekalenderen.. slår jul i skomakergata langt ned i støvla *grin* Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 bør ha det slik som det var med sommer konkuransen, at du må ha 50 inlegg eller hva det var. Kan risikere at det blir "massiv" spamming fra mot jul da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå