F.Mackey Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Seagate Barracuda 160gb 2MB cache på Komplett0 er det en god pris da? Mvh. AMD-GNom Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) det er jo 2mb cache + ikke s-ata så jeg gidder ikke kjøpe den... Endret 7. desember 2003 av Cthulhu Dawn Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Nei prisen er ikke bra. Den er dyrere på Komplett enn billigste pris i Prisguiden her på hw.no Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er det bare jeg som synes julekalenderen har vært slapp hittil i år? De eneste produktene som har passet til hardware.no's julekalender er DFI hk'et, kabinettet og switchen. Kjølepasta = overklokking.no's kalender.. Prosjektor = hjemmekino.net e.l. Hodetelefoner = hi-fi senteret elns.. mp3 spilleren = tja.. ?! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Strupstad, jeg svarte nettopp noe negativt til din forrige post, men bare for å få det sagt så ser jeg poenget ditt... litt for mye som skiller seg fra det man forventer på "hardware.no". DrE Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Np mann(= Har ikke så mye å rutte med i år, så det blir nok bare en stooor harddisk eller et diNova tastatur hvis jeg ser det i kalenderen(= Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Lader opp til ny luke;) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hodetelefoner = hi-fi senteret elns.. Når var det? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Synes kalenderen tar seg opp, fikk meg 3 eksterne hd'er i går og i dag er det bra tilbud på dvdbrenner......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå