MDCCLXXVI Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Surround hodetelefoner.. Dårlig omtale, nice pris.. |= Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 http://hwb.no : OG, sist men ikke minst: Western Digital Raptor 36GB S-ATA Kun i dag kr.895,- inkl.mva. Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Yep! Men det er ikke SÅ billig da... sparer bare 120kr. Men det er jo greit nok. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det er en Raptor i en julekalender... klarer dere å finne den ? Det er ikke kødd. EDIT: bare for å gjøre det helt klart, det trenger ikke være HW sin. Det kan f.eks. være Komplett sin egen julekalender. HVA Er jo det jeg har sittet og ventet på siden julekalenderene begynte jo! *lete* Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Oy bare 4 på lager gitt. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Uansett så er den i bestilling nå Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) .... Endret 6. desember 2003 av Shadow_iX Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Uansett så er den i bestilling nå Hehe... jeg gidder ikke bestille. Får den billigere fra et annet sted uansett... Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) .... Endret 6. desember 2003 av Cthulhu Dawn Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Uansett så er den i bestilling nå Hehe... jeg gidder ikke bestille. Får den billigere fra et annet sted uansett... Da hadde ikke jeg heller bestilt, men ettersom jeg ikke har noen andre plasser å få den ifra billigere så benytter jeg sjangsen.....2 stk raptorer på vei Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Uansett så er den i bestilling nå Hehe... jeg gidder ikke bestille. Får den billigere fra et annet sted uansett... Da hadde ikke jeg heller bestilt, men ettersom jeg ikke har noen andre plasser å få den ifra billigere så benytter jeg sjangsen.....2 stk raptorer på vei Lukter jeg Raid ? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Pokker....jeg glemte i farten å bestille kabler......jaja.....det er vel det minste problemet. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hehe.......stemmer nok det C Dawn ....God luktesans du Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hehe.......stemmer nok det C Dawn ....God luktesans du Hehe... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Snart julekalender tid.. Måtte vi få en stooor å god harddisk i dagens luke(= Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Eller et høvelig 9600XT kort...Asus eller aller helst Hercules...........namnam Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 eller en infoucus X1 prosjektor.. Du har jo fått ønsket ditt oppfylt vel? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Hardwarebutikken har tjuvstarta - luken er der alt (Nikon Coolpix) Amraam har tjuvstarta også.......lol.......... Endret 7. desember 2003 av Rayline TWB Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Hardwarebutikken har tjuvstarta - luken er der alt (Nikon Coolpix) Amraam har tjuvstarta også.......lol.......... Nå er i hverfall min klokke over tiden så da er det bare å få det ut... Endret 7. desember 2003 av pertm Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 160 Gigger på Komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå