Lucifer 666 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Om F5 tasten kan bli ødelagt når den gløder rødt og begynner å gli over i F4 og F6 tastene? Vi får vel håpe på et billig å bra tastatur med MANGE F5 knapper Lenke til kommentar
amund Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kan du ikke bare publisere siden amund? Teknisk ja. Jeg kommer likevel ikke til å publisere nyheten da det kan (teoretisk sett) være en årsak til at den blir holdt igjen. Forøvrig har jeg ingenting med det redaksjonelle å gjøre, og vil ikke blande meg inn i dette. Vi har mulighet til å sette publisering frem i tid, men dette er ikke gjort med denne saken. Det betyr at sannsynligheten er liten for at dagens luke blir publisert før i morgen tidlig. God natt, og sov godt alle sammen! :-) Mvh, Amund Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg har bare 'fast reply' knapp kjello2.. ingen edit knapp her i gården nei;) Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Luke4 Er det sengetid da? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Æsj.. *legge meg å høre på britney* Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 NEEEI! Vi må jo få vite hva det er nå, kan jo umulig vente til i morgen! Da må jeg evt. gråte meg i søvne... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nei da får jeg vel gå inn til dama og høre om hun har en "luke" som skal åpnes Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Vi vil ha luke 4 nå... Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Merkelig å endre praksis sånn helt uten widerøe..... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nei da får jeg vel gå inn til dama og høre om hun har en "luke" som skal åpnes Husk at det finnes mindreårige her på forumet. Du må nok regne med en liten "oppklaringsrunde" i morgen Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nei da får jeg vel gå inn til dama og høre om hun har en "luke" som skal åpnes + = Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Snakker vi ikke om julekalender her, det har dama mi også Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Den fikk meg til å le godt! :-) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Forvbenter Per Oivind ber om unnskyld når han publiserer luke fire. Denne torturen er uutholdelig Lenke til kommentar
ponke Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 NEEEI! Vi må jo få vite hva det er nå, kan jo umulig vente til i morgen! Da må jeg evt. gråte meg i søvne... Kort sang for de som vil gråte seg til søvns! Melodi: Don't cry for me Argentina (men bare i begynnelsen, harr, harr...!) Don't cry for the "jul'kalender"! It is not like you drove over a flokk of "ender"! You have to know...! That time will show, if Christmas will beeeeeeee... one with snow! But(!): I need the offer of the day! And I'm not alone to say... (dam dam dam!): Give it to me amund, aha... aha! Give it to me pgressum, aha... aha! Gah, I give up... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Snakker vi ikke om julekalender her, det har dama mi også Mi mor har også.... "julekalender" men jeg går da ikke å graver i den Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nei da får jeg vel gå inn til dama og høre om hun har en "luke" som skal åpnes Husk at det finnes mindreårige her på forumet. Du må nok regne med en liten "oppklaringsrunde" i morgen Hehehe... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Snakker vi ikke om julekalender her, det har dama mi også Mi mor har også.... "julekalender" men jeg går da ikke å graver i den Nå bor nu ikke jeg sammen med mora mi da Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 LOL, blir bare fler og fler på denne tråden jo! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Snakker vi ikke om julekalender her, det har dama mi også Mi mor har også.... "julekalender" men jeg går da ikke å graver i den Nå begynner humoren å bli litt vel sær her. Kanskje det er et hint om at det er på tide å ta kvelden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå