amund Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 PS: Jeg ser amund leser dette. Noen nyheter å komme med? Jeg har ikke pratet med Per Øivind i dag, så jeg vet ikke hva planen hans er. Jeg ser imidlertid at siden er ferdig skrevet, men ikke lagt ut for publisering. Dere husker vel at det ikke er lov å åpne luker i julekalenderen før det har blitt ny dag? :-) Jeg lover at tilbudet er på plass i løpet av morgenkvisten! Mvh, Amund Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Fælt å mange som sitter og venter på den luka... sikkert en skriver el.no, hehe Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Håper dette ikke gjentar seg Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Someone call him!!! we got 50 users on the line here! Kjenner jeg oss riktig tipper vi kommer til å klage som f.en når vi ser hva som er skjult bak den luka.... Yes.. sikker noe piece of shit som enten er alt for dyrt, eller enda et kabinett.. blää )= Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Kan du ikke bare publisere siden amund? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Dere husker vel at det ikke er lov å åpne luker i julekalenderen før det har blitt ny dag? :-) Finner ingenting om dette på www.lovdata.no Skal ta kontakt med jussbuss å hørre hva de har å si! Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Kan du ikke bare publisere siden amund? Eller hverfall et hint om hva der er..... Verd å vente på?? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Eller i alle fall si hva som er bak luke 4.. Mange som vil legge seg nå sikkert, men MÅ vite hva som er i kalenderen(= Dette er jo dårlig for butikken som har tilbudet oxo.. Kanskje vi må gjennomsøke alle butikkene i prisguiden får å se hvilke som har slått av 50,- på et produkt(= Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 amund: I steden for å si hva det er så kan du svare meg på dette: Skal jeg gå og legge meg? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg lover at tilbudet er på plass i løpet av morgenkvisten! Takk, nå er min søvn/skoledag ødelagt. MÅ VITE DET NÅ! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Psssst, det er noe meeeeget bra til en latterlig lav pris , men webshoppen har bare 2 stk derfor drøyer de. Så den som klarer å holde seg lengst våken blir den heldige Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Kanskje vi må gjennomsøke alle butikkene i prisguiden får å se hvilke som har slått av 50,- på et produkt(= Genialt! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Psssst, det er noe meeeeget bra til en latterlig lav pris , men webshoppen har bare 2 stk derfor drøyer de.Så den som klarer å holde seg lengst våken blir den heldige Da lyt eg sette på meir kaffi. hehe Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Psssst, det er noe meeeeget bra til en latterlig lav pris , men webshoppen har bare 2 stk derfor drøyer de.Så den som klarer å holde seg lengst våken blir den heldige Seriøst??? Ikke kødd da Snekker'n ellers henter jeg spiker og blir snekker selv.... Seriøs Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Om F5 tasten kan bli ødelagt når den gløder rødt og begynner å gli over i F4 og F6 tastene? Endret 3. desember 2003 av DrErling Lenke til kommentar
ponke Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Strupstad -> Edit some, dude! To many posts can be rude Ville melde fra at nå kryper en hardbarket HW.no-bruker over lengre tid skuffet til sengs (Muhaha, nå håper jeg noen får dårlig samvittighet når de leser dette ) Jeg vil også melde fra at jeg stiller meg til disposisjon til å legge ut disse tilbudene om den ansvarlige for julekalenderens publisering/oppdatering ser seg ikke i stand til å gjøre dette selv. God natt! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 4. desember 2003 av kjello2 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dette er jo værre enn eksorsisten! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Hehe... Det er et tastatur som er tilbudet i dag.. En del her så sliter sitt ut... Endret 4. desember 2003 av EskimoBob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå