AMD-guru #1 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 nå begynner jeg å bli nervøs her.... men jeg gir meg.. skal bysse lalle... natti Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) 41 folk sitter her og idler ventende Noen som har downloada... PIIP ? Vi burde slutte å mase, de kommer nok når de har tid Er så desperat nå at jeg sitter og synger på "Cause the eyes of a ranger are upon you"... sammen med Walker... Endret 3. desember 2003 av VeXx Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Seff kom komplett med no crap i kalenderen Samme med psdata og hwb)= Lenke til kommentar
mrgood Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Seff kom komplett med no crap i kalenderen crap for deg, gull for andre. ikke alle trenger det samme. en mann... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 svar oss invictus! hva har skjedd? Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 SSSSSSKKKKKKUUUUUUUFFFFFFFFAAAAAAAA!!!! godnatt.. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Seff kom komplett med no crap i kalenderen Samme med psdata og hwb)= Den til pcbutikken var fristendes som ei ekstra maskin. Det var dag 3 men er gyldig til klokka 0900. Edit: Måtte bare ha noko å holde meg våken på. Endret 3. desember 2003 av Ulvestad Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Kunne tenkt meg å slått til på www.hwb.no sitt tilbud. Men er det virkelig verdt det? 3K for en Nokia som er ødelagt om et halvt år og "garantien gjelder ikke på slik skade/slitasje. Nokia lager møkkamobiler! Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hmzz? Hvorfor? Håper den kommer snart, venter i spenning.. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Per Øyvind Gressum duden som legger ut, her finner du han i gulesider... Noen som ville ringe? Jeg tør ikke.. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Tydeligvis viktig for folk dette. 49 stk leser dette emnet midt på natta. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Someone call him!!! we got 50 users on the line here! Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 send en blomst til ham .. legge meg.. NÅ! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Someone call him!!! we got 50 users on the line here! Kjenner jeg oss riktig tipper vi kommer til å klage som f.en når vi ser hva som er skjult bak den luka.... Lenke til kommentar
klo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hvorfor er ikke dette automatisert? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Someone call him!!! we got 50 users on the line here! Kjenner jeg oss riktig tipper vi kommer til å klage som f.en når vi ser hva som er skjult bak den luka.... Hehe, kan gi mitt samtykke der PS: Jeg ser amund leser dette. Noen nyheter å komme med? Endret 3. desember 2003 av Nostradamus Lenke til kommentar
CowboyBebop Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ingen som har et skjult nummer de kan ringe fra. Er jo bare å skrike hardwares julekalender luke 4 hvor blir det av den!!!!!!!!!!!! Noen som tør??? Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Jeg får f**n ikke sove før jeg ser hva som er i den luka eller vettu... f**n assa.. Endret 3. desember 2003 av t3p0s3 Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ingen som har et skjult nummer de kan ringe fra. Er jo bare å skrike hardwares julekalender luke 4 hvor blir det av den!!!!!!!!!!!! Noen som tør??? Ringde til Espen -thoresen ein gang å spurde om han hadde pizza. Øhh. Trøtt ja. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 går hardt ut over refresh knappen dette, tror jeg går å tar meg en sigg... ~~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå