Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=175931 Ikke det at jeg har råd til den da , skuffende http://hardware.no/art.php?artikkelid=4096 Endret 1. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ja gidd! Som om jeg har råd til en projektor til 9k Lenke til kommentar
Leon Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 PEEEEENT tilbud da.. synd jeg mangler 1,500 på den.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Jeg vil ha sånne kewle gadgets her jeg... mouseskates, hodetelefoner, mus og tastatur and so on... ingen, jeg gjentar INGEN impulskjøper prosjektor til 9 k. Endret 1. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Så... Så skuffende Lenke til kommentar
Leon Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hehe.. men hvis man har planer om å kjøpe prosjektoren så er jo 4000,- off. ikke så kjipt da.. men en gadgetpakke med skates, func, ie4, fint headset og tastatur hadde jo vært glimmers Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Dette var labert... Jaja, god natt Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 den stod aller øverst på ønske listen min... og nå.. et slikt konge tilbud... arrgg... akkurat nå har jeg ikke råd... Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 @ P@rm@nn: Hardwarebutikken har også julekalender... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 heh...jeg betalte 15k for denne i februar i år, må si ting faller i pris gitt. menneh...uansett et kjempetilbud på en kjempeflott projektor!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 men en gadgetpakke med skates, func, ie4, fint headset og tastatur hadde jo vært glimmers Det ahdde faktisk vært genialt! En LAN-pakke * Func * MX500 eller MS 3.0 * Mouseskates * Headset (godt et, kanskje plantronics) Ca. 1k ? )) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hmm, kan nok bli mange skuffelser gjennom desember tror jeg, men 24., DA BØR DET VÆRE NO PHETT! De utnytter julekalenderen's tips, ved å legge ut tilbud på ting svært få skal kjøpe/ønsker seg osv. Det er dårlig gjort! De skal jo seff komme med memory stick, digital kamera og projektor ja, men hvor i feen er den heftige, eksterne 250 GB SATA DISKEN! Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hardwarebutikken har også julekalender :Hardwarebutikken Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Følg med litt her da..........: De som har julekalender: www.hw.no www.hardwarebutikken.no www.psdata.no www.pcbutikken.com www.akamera.no www.amraam.no www.komplett.no www.dataleverandoren.no www.eet.no www.ioshop.no www.barbara.no www.itpro.no Endret 3. desember 2003 av Rayline TWB Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hvorfor klager folk slik... alle har jo bedt om at de aller feteste tingene skal komme til slutt/midt i... men jeg har en god følelse for imorgen... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Den som venter får se... Men de som evt. er intressert i en LCD skjerm (17"), så har jo www.hwb.no det i sin luke idag... Men jeg holder for evig fast til CRT, neste skjermstandard tenker jeg blir min.... Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ser akkurat nå at hos hardwarebutikken kan man legge inn ønske om hva som skal være bak lukene,det er jo en del her som ønsker seg spesifikke ting ser jeg :-) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ALLE SKRIVER RADEON 9800PRO KORT TIL HWB.NO SOM ØNSKE :D:D (seriøst) Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 ALLE SKRIVER RADEON 9800PRO KORT TIL HWB.NO SOM ØNSKE :D:D (seriøst) hehe jah... fra hercules... til 500kr .... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hadde vært allright, skal tross alt kjøpe den til min nye PC (Hercules R9800PRO) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå