MDCCLXXVI Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 LOL, jeg laster ned julesanger som hakka møkk nå Flaks at det enda er lov å laste ned da(= Håper det ikke kommer en trangsynt mod å gir deg advarsel for det utspillet(= Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hardwarebutikken har også julekalender..........:-) Nå begynner det faktisk å bli mange webshoper som gir julekalendertilbud............. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 LOL, jeg laster ned julesanger som hakka møkk nå Flaks at det enda er lov å laste ned da(= Håper det ikke kommer en trangsynt mod å gir deg advarsel for det utspillet(= Trangsynte mod. har vi ikkje. Å nedlasting er fortsatt lov i Norge. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 LOL, jeg laster ned julesanger som hakka møkk nå Flaks at det enda er lov å laste ned da(= Håper det ikke kommer en trangsynt mod å gir deg advarsel for det utspillet(= Trangsynte mod. har vi ikkje. Å nedlasting er fortsatt lov i Norge. JA, og DET er bra! Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kjøpte faktisk et veldig ålreit julealbum idag (for de som har sett filmen) Soundtracket til love actually Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kjøpte faktisk et veldig ålreit julealbum idag (for de som har sett filmen) Soundtracket til love actually Hehe, kult. Var det ORNTLI' julestemning iden musikken da? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Da går jeg opp en tur og spiser, ser på tv og slapper av litt jeg, sees til 24.00 PRESIS da gutta Endret 1. desember 2003 av P@yNe Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 14.00? Hva skjer da? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 14.00? Hva skjer da? regner med at han mente 12:00 eller .no Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 herregud... for en sløkkas gjeng... snart midnatt og bare 3 brukere som leser i tåden... Lenke til kommentar
Leon Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) 2. minutter igjen til nytt tilbud! :) !glede seg! :) Endret 1. desember 2003 av tipp-ex Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) *vente* dette er stemmning )) Endret 1. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Leon Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hvorfor kommer den ikke opp? vente videre i spenning :D Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Satt opp en liten liste over de julekalenderene jeg fant. Ukens tillbug og slikt gjelder ikke her: Pcbutikken Ioshop komplett amraam Psdata hwb eet.no dataleverandoren.no. Så gjennom de butikkene hw har i webshopguiden. Om noen har noen flere hardwarebutikker med julekalender så post de. *dag2 skulle kommet for 3 min siden* Edit: La till psdata som Cthulhu Dawn tipset om. Edit 2. La til endå en. Endret 2. desember 2003 av P@rm@nn Lenke til kommentar
Leon Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 buhu! men jaja, klokka på pcn min er 23:59 Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 PSdata har også julekalender Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 tipp-ex: Signaturen din skal være: ...and your mother smelled of elderberries...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå