FJERNET111 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hmm ser at de har julekalender på akamera.no også... kanskje jeg trenger et nytt digitalkamera Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Logitech diNova til 299,- JA TAKK!! Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 ...stooor skuffelse da det ikke viste seg å være intelli 3.0 og fUnc til 19.90,- MS Intelli Explorer 4.0 takk.... hmm var det ikke 4.0 som var dårlig i fps spill ? ikke spør meg, bare noe jeg har lest et eller annet sted?! kabinettet var jo tøft det da Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 jaja da ble det kabinettet da ja.. ikke allverdens og glede seg over (på min side).. men tar kvelden nå jeg og drømmer søtt om neste dags kalenderluke blir noe fint og dyrt (billig?) uansett, god jul alle sammen Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Lurer på om det blir detta kabinettet jeg kjøper til en venn. (hans penger seff) tror dere det er OK? hadde før dette sett på Colorcase "Airsilver" Miditower på microplex, men nå begynner jeg virkelig å lure her... Holder PSU'en til P4 2,60 GHz | 9600/9800 skjermkort, 512 ettellerannet minne (pc'n til kammerat) Endret 30. november 2003 av P@yNe Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hadde nok villa hatt litt mer enn 300W å gå på ja........... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Holder PSU'en til P4 2,60 GHz | 9600/9800 skjermkort, 512 ettellerannet minne (pc'n til kæmmis...) Jeg har en 300W psu i mitt system. Har aldri hatt noe problemer what so ever(= Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hehe, what so ever ja Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Oioi - Komplett har også julekalender..........:-) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Lurer på om det blir detta kabinettet jeg kjøper til kæmmisen. (hans penger seff) ..... (pc'n til kæmmis...) Hva er en "kæmmis" og hva bruker en "kæmmis" en pc til? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hehe, what so ever ja skrev jeg det feil? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Lurer på om det blir detta kabinettet jeg kjøper til kæmmisen. (hans penger seff) ..... (pc'n til kæmmis...) Hva er en "kæmmis" og hva bruker en "kæmmis" en pc til? - kammerat - venn Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Fælt a mye aktivitet i denne posten da(= nesten 30 brukere som leser den midt på natta(= Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nå blir jeg litt satt ut her, hadde fått opp håpet, etter bare sånn passe suksess med "amraam" og akamera sine. Så det var med optimistisk glans jeg trykket på komplett's julekalender. OG HVA ER DET? JO! EN FAKKINGS SKRIVER! Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Fælt a mye aktivitet i denne posten da(= nesten 30 brukere som leser den midt på natta(= nesten 40 er vel mer korrekt... Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nå blir jeg litt satt ut her, hadde fått opp håpet, etter bare sånn passe suksess med "amraam" og akamera sine. Så det var med optimistisk glans jeg trykket på komplett's julekalender. OG HVA ER DET? JO! EN FAKKINGS SKRIVER! fy så dritt... vi får alle vente i spenning til imorgen... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nå blir jeg litt satt ut her, hadde fått opp håpet, etter bare sånn passe suksess med "amraam" og akamera sine. Så det var med optimistisk glans jeg trykket på komplett's julekalender. OG HVA ER DET? JO! EN FAKKINGS SKRIVER! Det er laser skriver da.. sikkert noen som trenger det også(= hadde heller bestilt laserskriver enn kabinett for å si det sånn.. akamera får prøve å dra i land ixus eller exizlim til 2.998,- (= Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Nå blir jeg litt satt ut her, hadde fått opp håpet, etter bare sånn passe suksess med "amraam" og akamera sine. Så det var med optimistisk glans jeg trykket på komplett's julekalender. OG HVA ER DET? JO! EN FAKKINGS SKRIVER! fy så dritt... vi får alle vente i spenning til imorgen... Jeg får vel se hva jeg får av mamma og pappa idag tidlig, kanskje er det en sånn? http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...0&GrpID=14&s=pl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå