Amriden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Er vel igrunn ikke noe pont i og ha med noen ting so koster under 1000 lappen da prsiavslag blir spist opp av frakt Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Frakt skulle vært gratis dersom man bestilte for en viss sum, eller dersom den veide mindre enn en fastsatt grense. Da hadde det virkelig vært attraktivt! Som Amriden sier ovenfor så spiser desverre frakten en del av gevinsten her Endret 27. november 2003 av MrVilla Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 dere skjønner det bare ikke...... en sperre på 388 er greit. *grin* stå på guttær, dere klarer det. tja en post til så blir du utelukket, skal du virklig klare å ungå å svare på en eneste post til. eller ungå å lage en post. lykke til trur du sprekker før den 25 november aja nokk plaging av hw folk. men det er masse gode ting her, spesielt sata disker , små sexy sata disker name MR_T uteluket?? wahh? den posten var selvfølgelig bare en kødd men,men trur jeg skal stå over julekalenderen for i år har fått knalltilbud på en Apple StudioDisplay 21" CRT skjerm jeg betaler bare 2500 for den.. MEN kommer det et knalltilbud på Twinmos Pen Drives så... (åja... jeg holdt meg.. det er den 27. i dag ) Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 WD 250GB med S-ATA. P4 3.0GHz Stor LCD skjerm (20-22") Hadde vært noe det... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Om jeg hadde fått ett ønske oppfylt så hadde det vært en 17" LCD skjerm til gaming (Les Hyundai Q17S). Ønsker meg LCD skjerm hos familien og det hadde vært rått og kunne si den 14 f.eks; "Se fattern, lcdskjermen jeg ønsker meg er på tilbud." Merk at ordet tilbud vekker en eller annen greie i han. Om det er 1 krone eller 1000 kr spiller ingen rolle, han kjøper det uansett Håper bare den evt, hadde dukket opp FØR de kjøper den til org. pris. (Kjære ansvarlig for julekalenderen. Om jeg kunne få vite hvilken dato den titter frem i luken så hadde jeg vært et happy forummedlem. Vi holder dette mellom oss, ikke sant? ) Endret 27. november 2003 av bamsefar Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 hvilke webshopper er det dere samarbeider med da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 MP3spillere! Helt klart! Ipod, MuVo and so on )) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 jeg trenger virklig en flatskjerm til Jul, så mora mi og jeg hadde blitt veldig happy for en 17 tommer til 1500 kroner... fra spøk til halvor, en 17 tommer til ca. 3000 hadde hvert knall Lenke til kommentar
Bernu77 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Håper på en eller annen ekstern harddisk bak en av lukene maxtor 200 gig for eksempel og en billig dvdbrenner ..... Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Pc 3200 ram AMD XP 3000+ hadde vært midt i blinken for meg! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 hvilke webshopper er det dere samarbeider med da? Håper det blir endel microplex-stasj. Kanskje noe fra mpx? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Håper også litt på billig og bra TV-kort . Lenke til kommentar
shahin Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Selv kjøper jeg 160gb x 2, samt trolig enda en 19" lcd (H950). Kanskje også Intel cpu + mobo + ram... får vel se... Håper mye av dette kommer i kalenderen, ellers kjøper jeg vel shitet likevel menmen... digg med tilbud Lenke til kommentar
atrax Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Hvorfor kommer det fremdeles poster med ønsker her? Har dere ikke lest hele tråden før dere svarer? Takker for mange bra forslag. En del av kommer til å komme med, men ikke alt.. Det er i grunn ikke noe poeng å komme med mer forslag. Listen er mer eller mindre klar nå. Nå skla jeg prøve å presse prisene enda mer ned fra butikkenes side. Før dere spør: Jeg sier ikke noe om hva som kommer eller nå. Endret 29. november 2003 av atrax Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Gleder meg til i morgen Når på dagen vil tilbudet bli vist? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Rundt midnatt som de siste to åra regner jeg med? Får håpe 160gb er noe av det som kommer første uken, hehe... Endret 30. november 2003 av shahin Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 signatur m/link meget offtopic, men jeg reagerte på følgende i linken på siggen din: Dusj & Hygenie: ALLE MÅ DUSJE. Drittunger fra TG som ikke dusjer i løpet av 4 dager er IKKE velkommen Dusj finnes her, men hvis dere bor i Oslo kan dere også dusje hjemme (dusj er best hjemme, alle vet det . Alle må vaske seg på henda etter WC besøk, jeg føler meg som en idiot som skriver det, men folk i 20år+ alderen har faktisk ikke lært seg dette (se TG). Når du er på kjøkkenet og lager deg en sandwich vil du ikke ha endetamsbakteriene til alle andre på den - tro meg På forhånd takk for at dere vasker dere Er det virkelig så gale at folk er på TG i 4 dager uten å vaske seg, og at de kommer fra dass med uvaska hender? OMG! SKREMMENDE! DrE Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Eg ønsker at Julenissen skal komme i form av hardware.no ned pipa mi med ein splitter ny pc. Dette som resultat av at eit vilkårleg forum-medlem har blitt utrekt den 24 desember til å få ein pakke fra hardwarenissene. Bør jo vere ein databutikk som kunne sponse det. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 JEG GLEDER MEG! SKAL KJØPE NY PC NÅ SNART, DETTE PASSER _YPPERLIG_!!!!! EDIT: Sorry at jeg er så oppspilt, må bare få det ut Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 DVD-brennere..... fks Plextor PX-708A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå