Ragnar Skj Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Når jeg ser slike bilder begynner jeg å fantasere om ting jeg har drømt om. Kan sikkert tolkes på mange måter, men dette er min assosiasjon. Kjempegod komposisjon og gjennomført lyssetting. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Tusen takk for tilbakemeldingen fra deg Ragnar! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hei, TCL Photography. Et svært spennende bilde, - et "drømmebilde", som også Ragnar er inne på !. Former, farger og lys er vevd sammen på en fantasifull, kreativ måte, og det er ingen tvil om at du behersker mediet du arbeider med, Tove ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hmm, jeg tror jeg ville ha valgt å beholdt noe skarpt her, enten handen eller bakgrunnen. Synes det her bare blir blurry med diverse elementer som ikke jeg ser hvordan henger sammen. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hjernen vår er ganske lat. Den ser alltid etter minste motstands vei. Når vi betrakter bilder ser vi derfor først og fremst etter ting som er i fokus og/eller har en sterk farge. I dette tilfellet blir det kasserollen, ledningen og boksene i vinduskarmen. Jeg ser også at det er en figur til venstre, men den er så uskarp og ugjenkjennelig at den ikke fanger oppmerksomheten. Når det er sagt så synes jeg at det er kult at du eksperimenterer med nye teknikker og uttrykk. Det er en nyttig øvelse for å fortsette utviklingen som fotograf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Nei, dette ble bare merkelig for meg. Jeg er nok ikke kunstnerlig nok i hodet til å skjønne meg på sånt Fine farger og dust og fint lys er det! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg er litt enig med det noen sier om at det er litt vanskelig å tolke og forstå dette bildet. Men jeg synes det er spennende at du prøver å utvikle din stil og slike uskarpe bilder er jeg glad i, jeg håper du fortsetter med dette, da jeg tror det kan bli spennende bilder om du kombinerer denne teknikken med din generelle gode sans for vakre bilder. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jo, et spennende bilde av hu liv dette som flere har vært inne på. Hvorfor hu stiller med horn a'la kølfogden der nede i jordens indre får heller være et ubesvart spørsmål. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Tusen takk for alle engasjerende kommentarer fra dere! Satte stor pris på det:) Hilsen Tove Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Stilig bilde. Ser etter ting å feste øynene på og for meg ble det et guttefjes sett fra siden. Geir R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg