Jakobk Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Har en gammel iPhone 4s, men mobilnettet fungerer ikke som det skal. Det går an å ringe og å sende mld, men ikke noe internett. Wifi fungerer fint. Det rare er at 3g-symbolet viser øverst, men jeg klarer ikke laste inn noe. Noen enkle tips? Hardware-problemer? Sinnsykt irriterende! Ender vel opp med ny tlf om jeg ikke får det til Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Du har utelukket feil fra operatør? Problemet vedvart over lengre tid? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Har hatt telefonen leenge, men problemet kom vel for 2-3 måneder siden. Så jeg bør altså ringe Onecall? Kan også nevne at problemet kom før Onecalls overgang fra Telenor- til Netcom-nett. Ingen forandring da, var vel 1. mars Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Njah, vet ikke hvor mye hjelp du får der. Prøv nullstilling av nettverksinnstillinger. (Innstillinger -> Generelt -> Nullstill -> Nullstill nettverksinnstillinger) Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Prøvde det i dag, og det hjalp ikke... Jeg får vel prøve sim-kortet i en annen telefon, og se om det er feilen. Ellers så får jeg vel kjøpe ny tlf Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Ye. Evt. prøv formatering. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Hei igjen! Nå har jeg kjøpt en Samsung galaxy S4, og skaffet meg et nytt simkort. Meen det fungerer fortsatt ikke. Tips? Anyone? Rare greier! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Ligger hos operatør da. Enten dekning eller noe form for sperring. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. april 2015 Forfatter Del Skrevet 27. april 2015 Okei Da får jeg vel prøve å ringe dem igjen. Forrige gang jeg ringte sendte de nytt simkort... Regner med at de fikser biffen da Takker for hjelp, @Muffinss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå