Gå til innhold

ASUS GTX 980 fra amazon USA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper du har tatt i betraktning for at du må momse det inn? Da blir det 4400+ moms = 5500kr

Og da får du ikke norsk garanti eller reklamasjon på kortet heller, så jeg vil si mellomlegget på 900kr for å kjøpe i norsk butikk er verdt det.

Så nei, dette er en dårlig deal.

Lenke til kommentar

Håper du har tatt i betraktning for at du må momse det inn? Da blir det 4400+ moms = 5500kr

Og da får du ikke norsk garanti eller reklamasjon på kortet heller, så jeg vil si mellomlegget på 900kr for å kjøpe i norsk butikk er verdt det.

Jepp, vet det. Aldri i verden om jeg betaler 6390 for et skjermkort uansett. Har vurdert 970, men VRAM problemet er skikkelig lame.

Lenke til kommentar

Jepp, vet det. Aldri i verden om jeg betaler 6390 for et skjermkort uansett. Har vurdert 970, men VRAM problemet er skikkelig lame.

Dette er ikkje noe problem. Hvis du bruker over 3GB med minne, så vil det i 95% av tilfellene være skjermkortet som er skikkelig flaskehals og ikkje vrammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...