Gå til innhold

Portrettforsøk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er absolutt et godkjent forsøk. Det er teknisk bra og komposisjonen fungerer. Du har også valgt et tidspunkt med veldig fordelaktig belysning.

Jeg ville kanskje beskjært litt på høyreside for å få vekk bryggekanten. Ellers synes jeg at skoene var litt vel gule og trakk veldig mye oppmerksomhet. Hvis det er meningen at bildet skal handle om antrekket, er det selvsagt helt greit, men hvis det primært skal være et portrett så kan det være en fordel å ikke ha klær/sko som skiller seg kraftig ut pga farge eller mønster.

Men du er absolutt inne på noe veldig bra her :)

Lenke til kommentar

Det er absolutt et godkjent forsøk. Det er teknisk bra og komposisjonen fungerer. Du har også valgt et tidspunkt med veldig fordelaktig belysning.

Jeg ville kanskje beskjært litt på høyreside for å få vekk bryggekanten. Ellers synes jeg at skoene var litt vel gule og trakk veldig mye oppmerksomhet. Hvis det er meningen at bildet skal handle om antrekket, er det selvsagt helt greit, men hvis det primært skal være et portrett så kan det være en fordel å ikke ha klær/sko som skiller seg kraftig ut pga farge eller mønster.

Men du er absolutt inne på noe veldig bra her :)

Takk for en god tilbakemelding!

Ja enig i det du sier ang. skoene, det er definitivt noe vi må ta mer hensyn til neste gang. Det med bryggekanten på høyre side var ett veldig godt poeng. Det burde jeg tenkt på når jeg plasserte meg selv og modellen.

Ellers takk for tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...