AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg er en gutt i slutten av 20 årene som har veldig stor sexlyst når jeg er i forhold. Når jeg er singel derimot er den nesten ikke eksisterende!? Fra forum på nett kan det fremstå som om menn er rene sex maskiner 24/7 og skal ligge rundt når de ikke er i forhold. Det virker som om følelser må være på plass før sexlysten for min del. Am I the only one? Anonymous poster hash: ab8ff...a40 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Nei, du er ikke den eneste. Jeg kom nylig ut av et forhold og har merket at sexlysten bare har dalt. Litt kjipt, egentlig. Lenke til kommentar
stinesnupp Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Er nok forskjellig fra person til person det der:-) Endret 26. april 2015 av stinesnupp Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Siden det å kopulere er samme som å pille den andre i nesa, må man nesten bruke fantasien for ikke å miste all lyst Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. april 2015 Forfatter Del Skrevet 26. april 2015 Nei, du er ikke den eneste. Jeg kom nylig ut av et forhold og har merket at sexlysten bare har dalt. Litt kjipt, egentlig. Ssnerk, er du en gutt? Anonymous poster hash: ab8ff...a40 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 TS: det vil si at du ikke onanerer heller? Eller? Tror ikke det er heeeelt unormalt. Det er lenge siden jeg har vært i forhold nå og har vendt meg til å være singel. Går mye bedre nå, og gå en lang periode uten sex enn det var da jeg var i forhold. Men hvis du heller ikke onanerer, så er det kanskje litt rart. Vet ikke? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 TS her. Jeg onanerer, men lysten til å være intim med andre er nesten ikke der når jeg er utenfor forhold. Ville bare sjekke om det var flere menn i samme situtasjon, men virker som vi er få. Anonymous poster hash: ab8ff...a40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg