tonheim Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hei Jeg fikk fra en venn av meg en iPhone 4 siden han hadde kjøpt seg ny, og jeg trengte en telefon til å kjøre noen apper på, som jeg ikke fikk tak i til min Windows Phone. Den krever et SIMkort Men jeg har ikke et simkort som passer, har nano men ikke micro. Så jeg lurer på om det går ann å bruke denne uten sim, eller om jeg må kjøpe meg et nytt abonement for å kunne bruke denne til appen jeg trenger. Hadde vært supert om det gikk ann uten. Noen som vet en løsning? mvh Tonheim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Er det gammelt OS på denne? Dersom det er originalt iOS på en 4'er, må den aktiveres fra iTunes på en PC/Mac. Tror ikke SIM-kort er nødvendig, men det er lenge siden jeg har gjort dette. Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hvis ikke det lar seg fikse fra PC - kjøp et kontantkort på rimi til 29,- og bruk wifi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Mener å huske at dette ikke hjelper ikke dersom telefonen har iOS 4 eller eldre, da må den uansett aktiveres med iTunes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Hei Jeg fikk fra en venn av meg en iPhone 4 siden han hadde kjøpt seg ny, og jeg trengte en telefon til å kjøre noen apper på, som jeg ikke fikk tak i til min Windows Phone. Den krever et SIMkort Men jeg har ikke et simkort som passer, har nano men ikke micro. Så jeg lurer på om det går ann å bruke denne uten sim, eller om jeg må kjøpe meg et nytt abonement for å kunne bruke denne til appen jeg trenger. Hadde vært supert om det gikk ann uten. Noen som vet en løsning? mvh Tonheim Kjøp deg en microsimkort-adapter som du setter nano-simkortet ditt inn i og vips har du et microsimkort som passer i iPhone 4. Når telefonen er satt opp, kan simkortet tas ut igjen da det ikke trengs lengre. Endret 22. april 2015 av Slettet+132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå