Gå til innhold

Aktivere en iPhone 4 uten sim

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg fikk fra en venn av meg en iPhone 4 siden han hadde kjøpt seg ny, og jeg trengte en telefon til å kjøre noen apper på, som jeg ikke fikk tak i til min Windows Phone.

Den krever et SIMkort Men jeg har ikke et simkort som passer, har nano men ikke micro.

Så jeg lurer på om det går ann å bruke denne uten sim, eller om jeg må kjøpe meg et nytt abonement for å kunne bruke denne til appen jeg trenger.

Hadde vært supert om det gikk ann uten.

Noen som vet en løsning?

mvh Tonheim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Er det gammelt OS på denne? Dersom det er originalt iOS på en 4'er, må den aktiveres fra iTunes på en PC/Mac. Tror ikke SIM-kort er nødvendig, men det er lenge siden jeg har gjort dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Mener å huske at dette ikke hjelper ikke dersom telefonen har iOS 4 eller eldre, da må den uansett aktiveres med iTunes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Hei

Jeg fikk fra en venn av meg en iPhone 4 siden han hadde kjøpt seg ny, og jeg trengte en telefon til å kjøre noen apper på, som jeg ikke fikk tak i til min Windows Phone.

Den krever et SIMkort Men jeg har ikke et simkort som passer, har nano men ikke micro.

Så jeg lurer på om det går ann å bruke denne uten sim, eller om jeg må kjøpe meg et nytt abonement for å kunne bruke denne til appen jeg trenger.

Hadde vært supert om det gikk ann uten.

Noen som vet en løsning?

mvh Tonheim

Kjøp deg en microsimkort-adapter som du setter nano-simkortet ditt inn i og vips har du et microsimkort som passer i iPhone 4. Når telefonen er satt opp, kan simkortet tas ut igjen da det ikke trengs lengre.

Endret av Slettet+132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...