Arodem Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Katastrofelanseringen fortsetter å være aktuell.Snart får Master Chief Collection-kundene Halo: ODST-plasteret sitt Lenke til kommentar
crazylars Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 vil spillet også være grafikk-oppdatert eller er det bare fps-en som er satt opp? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 vil spillet også være grafikk-oppdatert eller er det bare fps-en som er satt opp? Selv om de ikke (etter det jeg har sett) har nevnt det, er jeg 99 prosent sikker på at spillet får samme behandling som Halo 3. Dvs. høyere oppløsning, og ikke noe mer. Tror ODST var 60 fps på 360 også, men med en oppløsning på sub 720p. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hva er kravet som må oppfylles for å få spille? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) vil spillet også være grafikk-oppdatert eller er det bare fps-en som er satt opp? Selv om de ikke (etter det jeg har sett) har nevnt det, er jeg 99 prosent sikker på at spillet får samme behandling som Halo 3. Dvs. høyere oppløsning, og ikke noe mer. Tror ODST var 60 fps på 360 også, men med en oppløsning på sub 720p. Ingen av Halo-spillene på 360 kjører i 60fps. Halo 5 er det første spillet i serien som har blitt bygd fra grunnen av med 60fps som mål. Endret 22. april 2015 av Leflus Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Hva er kravet som må oppfylles for å få spille? "Spillet gis til alle som spilte samlepakken minst én gang mellom lansering og 19. desember 2014. "Antar jeg. EDIT: Quotingen gikk åt skogen. Endret 22. april 2015 av Mala Lenke til kommentar
norther Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Jeg mener å ha lest at man må ha spilt MCC online for å få ODST gratis. Hvorvidt de mener pvp eller campaign med oppkobling til xbox live vet jeg ikke, men antar at man må ha prøvd pvp-delen av spillet for å få godene. Edit: Kilde: http://www.ign.com/articles/2014/12/20/343-adding-odst-campaign-to-halo-mcc-for-free Endret 22. april 2015 av norther Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Likte ODST. Synd at de ikke får noe grafiske forbedringer, men er greit nokk. Få som klagde egentlig på The Last of Us Remastered på at det ikke var grafikkforbedret ( ikke jeg heller ). 1080p og 60fps kontra 720p og 30fps er en god forbedring om det allerede er snakk om ett spill man liker godt og liker å runne på nytt og på nytt igjen uansett om man har spilt det før. Med GTA5 så likte jeg spillet så godt at jeg kjøpte det da det kom ut, oppgraderte til Xbox One versjonen og til PC. Grafikk oppgraderingen både på PC og Xbox One er selvfølgelig fantastisk bra, men var å få 60fps som jeg virkelig merket gjorde spillet mye bedre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) The Last of Us hadd da forbedringer for grafikken det, i tillegg til oppløsning og dobling av fps. Men nå såg i grunn det spillet ganske så bra ut fra før også sånn sett, og var jo ikke så gammmelt. Endret 22. april 2015 av Mala Lenke til kommentar
LMH Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Få pakken over på PC seier eg. Har lyst til å prøve ut Halo frå start til slutt, men blir ikkje noko konsollkjøp berre for å få gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå