Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som har Mazda CX-5 og tre barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tips ;)

Hadde aldri satt ungene mine fremovervendt i fempunktsele. Det er ikke bra.

Nix, men du kan sette bakovervendt stol i hver enkelt av Multimac-setene. Om ikke det går klart frem - du kjøper en komplett seterad, 3 eller 4 seter, som monteres i bilen - og deretter kan du montere babystol i hver enkelt av disse i tillegg. Så større barn sitter direkte i multimacen, og mindre kjøper du ekstra bakovervendt stol til, spesialtilpasset til løsningen :)

BMW X3 med to babyer og to barn:

multimac-bmw-030_large.jpg

Lenke til kommentar

Du mener at humpen er i veien for støttebenet til babystolen? Isåfall vil Multimac løse problemet, da du ikke har støtteben på hver enkelt babystol så vidt jeg kan se - seteraden monteres 100% først, også babystoler i den igjen uten noe ekstra tror jeg. De skryter på seg å passe alle biler, og er demonstrert i både Golf, Porsche og Rolls Royce.

https://www.youtube.com/watch?v=Z5s8HOtbJZg

Lenke til kommentar

Den løsningen i X3 tviler jeg på at er lovlig i Norge, siden baksetet kun er godkjent for 3 personer..

Tenker i utgangspunktet det samme, men samtidig er jeg klar over at UK følger 99% av de samme normene som Norge gjør, og at det derfor er en mulighet for at de har en sentral EU/EØS-godkjenning som gjør dette lovlig i Norge. Om ikke vil nok uansett 3-seteren være OK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...