Fatboy_slim Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg tenkte å kanskje oppgradere min CPU. Og lurte på om det er noe software jeg må tenke på når jeg bytter. De har jo ingen drivere. Men må jeg inn i bios for å endre noe? Eller er det bare å bytte? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hvis du skal bytte CPU på samme plattform så må du bare passe på at BIOS på hovedkortet er oppdatert og støtter den nye prosessoren. Intet annet påkrevd. Skal du bytte CPU (over på ny plattform) må du selvsagt bytte hovedkort og reinstallere OS. Hva slags bytte skal du gjøre (fra/til)? Lenke til kommentar
Fatboy_slim Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Jeg har en AMD FX 6300 og tenkte å bytte til AMD FX 8350. så det skal vel ikke være noe problem. er bare litt redd for at den allerede er utdatert. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Kom deg heller over på intel Lenke til kommentar
Fatboy_slim Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Ja, tror jeg må det etterhvert. Da får heller min pc holde litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå