toth Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Til den det måtte angå, jeg kan godt sette adblock av når jeg er på tek.no(som dere pent ber om), men da vil jeg ærlig talt slippe å se rett i skrævet på en sjømannsbrud.. 5 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hahaha! Ikke akkurat det jeg forventer naar jeg aapner Tek.no! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Tipper den viser annonser på ting den tror du er interessert i, så burde unngå å søke på snusk på egen maskin 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Tipper den viser annonser på ting den tror du er interessert i, så burde unngå å søke på snusk på egen maskin Gjett om jeg hadde forutsett denne posten? 3 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hei Den slags produkter er nå fjernet fra disse annonsene og listene. Vi beklager dette. Den viser for øvrig bare et utvalg av tilfeldige populære produkter eller gode tilbud og er ikke personlig tilpasset. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Pipedream fuck me silly var jo på kjempetilbud vettu! Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Hva med denne typen reklame? Ser jo ikke akkurat ut som at dere har kontroll på hva dere reklamerer for. Og dere ønsker at folk skal slå av adblock? Blir vel så folk ender opp med malware pga dette tullet. Dette var resultatet etter et par refresh av siden. Skuffende enkelt og greit. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Bruker dere Chrome? Ser faktisk ut til at flere får en del reklame mixed med uønsket innhold. Kom her i huset etter siste oppdateringer.. I tillegg forsvant Java -støtte på flere sider og. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Tror du allerede har malware, ettersom reklamen legger seg oppå teksten, uten eget felt... Aldri sett reklame fra forumet legge seg oppå på den måten. Uten at jeg vet noe sikkert, tror jeg det er noe dritt på PC`n din som viser reklame, ikke forumet. Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) Dette er på bruktmarkedet siden. Og nei, har ikke noe groms på min pc. Kommer jo endel andre reklamer der også, type hw.no reklame type ting, komplett osv. Og du har mulighet for "anonsevalg" og rapportering av upassende reklame. Men ja Jarmo, dette er chrome. Edit: Ser ut som at det er direkte google annonser felt, vil jo forklare hvorfor non-tek.no ting dukker opp. Endret 23. april 2015 av lain Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Men er ikke dette litt i overkant? Desidert mest trackere, ads og styr av alle sider jeg frekventerer. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. april 2015 Forfatter Del Skrevet 24. april 2015 Hva med denne typen reklame? reklame.png Ser jo ikke akkurat ut som at dere har kontroll på hva dere reklamerer for. Og dere ønsker at folk skal slå av adblock? Blir vel så folk ender opp med malware pga dette tullet. Dette var resultatet etter et par refresh av siden. Skuffende enkelt og greit. Denne typen "piratebay-annonser" har jeg aldri sett på tek/diskusjon i mine mange år hvertfall.. Er det kun på "bruktmarked"? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Hva med denne typen reklame? reklame.png Ser jo ikke akkurat ut som at dere har kontroll på hva dere reklamerer for. Og dere ønsker at folk skal slå av adblock? Blir vel så folk ender opp med malware pga dette tullet. Dette var resultatet etter et par refresh av siden. Skuffende enkelt og greit. Disse annonsene ser ut som de kommer via Google. Det kan være at upassende annonser kommer gjennom der noen ganger, men da er vi raske med å fjerne dem. Men er ikke dette litt i overkant? Desidert mest trackere, ads og styr av alle sider jeg frekventerer. Alle disse kommer definitivt ikke fra nettsidene våre. Vi har noen av disse trackerne, men de aller fleste av dem må komme fra andre steder. Det kan være at du har malware på PC-en din som tracker mye av nettaktiviteten din. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Når dere innførte adblock-block på hw.no mener jeg å huske at dere skrev at dere hadde en regel på hvor store annonsene skulle være. Har dere den ennå? Jeg synes det er drøyt med 2 megabyte videoreklame. Var på advarer mot hacking av trådløse fly. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Fikk den samme igjen, nå med lyd. Lenke til kommentar
lain Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Hva med denne typen reklame? reklame.png Ser jo ikke akkurat ut som at dere har kontroll på hva dere reklamerer for. Og dere ønsker at folk skal slå av adblock? Blir vel så folk ender opp med malware pga dette tullet. Dette var resultatet etter et par refresh av siden. Skuffende enkelt og greit. Denne typen "piratebay-annonser" har jeg aldri sett på tek/diskusjon i mine mange år hvertfall.. Er det kun på "bruktmarked"? Nå er det kun på bruktmarkedet jeg ser annonser. Så bare der jeg kan uttale meg om det. Men regner med at flere hadde sagt ifra om det var ufiltrerte google annonser felt spredt rundt på sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå