Roar Kneppen Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 When Volcanoes make Abstract 104 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hei, Roar. Det er imponerende hva du greier å hente fram av farger fra stein som stort sett framstår som grå- / brunaktig ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Flott bilde med snasne farger, litt massivt kanskje? Her passet det godt med ramma di. Er litt usikker på hva jeg synes om blåfargen på bakgrunnen/sjøen? Kanskje hadde det vært bedre med en helt mørk bakgrunn, hva vet jeg.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Flott bilde med snasne farger, litt massivt kanskje? Her passet det godt med ramma di. Er litt usikker på hva jeg synes om blåfargen på bakgrunnen/sjøen? Kanskje hadde det vært bedre med en helt mørk bakgrunn, hva vet jeg.. Her hadde jeg sjøen som bakgrunn og lot den være det. På andre har jeg brukt sort og lagt inn i åpne felter rund - noen ganger med litt tekstur for ar det ikke skal bli for glatt. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Her ser vi jo hva man kan få til ved kunstnerisk etterbehandling. Meget bra ! Selv lar jeg detaljer i stein/fjell være mer in natura bl.a. på grunn av at etterredigeringskunnskapene ikke er gode nok. (og heller ikke fantasien) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Dette er et flott og dekorativt bilde som er klart til å henges opp på veggen. Fine farger du har greid å få ut av den kjedelige gråsteinen. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hei Roar! Nok et fargerikt,dekorativt og spennende bilde fra deg. "Makalaus" nok en gang. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg