Gå til innhold

Lofoten, slik jeg ser det - Higravtind

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mektige og flotte fjell...husa blir små i forhold gitt! Det er Norge på sitt beste dette. :) Kunne tenkt meg at du kuttet bort masta til venstre, den tok litt mye fokus. Klonet bort hadde vel vært best, så det ikke ble trangt. Vakkert bilde, flotte farger. Du var heldig med været når du var nordafor da! :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for kommentarer:-)

@Helene, så kan jeg ikke bare klone vekk masta. da her de nemlig ikke dekning på mobilene i bygda......Været var et kapittel for seg selv. 3 årstider på et kvarter......

@Albert, så vet jeg ikke med sikkerhet om det har gått ras akkurat i bygda, men mener og ha hørt det. Vet at det går en del ras i området rundt. Får rimelig god fart snøen, når den kommer fra bortimot 1000 meter ned dalsiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

wow !!! - et syn som kan ta pusten fra en.

Lofoten må absolutt inn på listen over reisemål i fremtiden.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hei Pentaxen.

Utrolig vakkert og mektig! Bra utsnitt og intet å utsette på eksponering og skarphet. Jeg får et meget sterkt inntrykk av dimmensjonene når jeg ser på dette bildet - de bittesmå husa ved vannkantet og så flellene som reiser seg opp i all sin prektighet. - imponerende!

Mvh, Jon

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for flotte kommentarer:-)

@jonha, så er det "spot on" med dimensjonene på de små husene mot det mektige fjellet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...