AfterGlow Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Kontakter enkeltpersoner som har delt den kjente serien på nettet.HBO går etter torrentbrukere etter den store Game of Thrones-lekkasjen Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Med andre ord så er dette brev som går rett i søppelbøtta hos ISPene. Eller /dev/null om de sendes elektronisk 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hvordan er dette nytt? Dette var da helt vanlig blant masse forskjellige selskap også når jeg jobbet for en ISP for 10 år siden. AtW Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) "Har du dårlig samvittighet for at du har gjort oss til litt mindre milliardærer enn vi allerede var?" Endret 22. april 2015 av Spartapus 3 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 "Har du dårlig samvittighet for at du har gjort oss til litt mindre milliardærer enn vi allerede var?" Hadde bare verden vært så enkel. Lenke til kommentar
Mehm Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 "Har du dårlig samvittighet for at du har gjort oss til litt mindre milliardærer enn vi allerede var?" Uansett hvor sann den "quoten" er, endrer ikke det faktum av at man har lastet ned og delt noe man ikke har rett til å gjøre... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Lover man er uenig med bør i størst mulig grad brytes, slik at det tydeliggjøres hvor meningsløse og uønskede de er. Et av de sterkeste argumentene for å ikke forfølge fildeling strengere er at det ville gjøre en masse ellers funksjonelle borgere til kriminelle. 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hvorfor er siste episode mer nedlastet enn de andre? Den første episoden er jo logisk siden folk bestemmer seg om de vil se videre eller ikke, men hva med siste episode? Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Dette er som å prøve å tette en vannlekkasje med hendene. Fokuser heller på å forbedre sin egen strømnings tjeneste og gjør den mer attraktiv med rask tilgang til innhold. For hvermannsen er linjen mellom å strømme en video og laste ned en video uskarp, dem blir dermed fornærmet for å bli kalt "kriminell" og blir veldig lite samarbeidsvillig. Lenke til kommentar
ParanoidTulling Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Hvorfor er siste episode mer nedlastet enn de andre? Den første episoden er jo logisk siden folk bestemmer seg om de vil se videre eller ikke, men hva med siste episode? Er de første aira alt så kan det være at man ser de lovlig, men hopper over ventetid ved å laste ned de seinere. Eller samme metode når første/andre er sluppet. Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg betaler gjerne for HBO, 79kr i måneden eller hva det var, for å se Game of Thrones, da det er en såpass heftig serie. Jeg spurte HBO på Facebook vilken kvalitet og lyd det var på strømmen, det ønsket de ikke å svare på. Synes det er rart, at man ikke kan få spesifikasjonene for en tjeneste man betaler for? Det er ganske synd, da jeg er villig til å betale men det er absurd at det er nesten enklere for meg å laste ned en episode med høy bitrate og dd 5.1 lyd... Hva om jeg laster ned episoden isteden, samtidig som jeg har en HBO avtale, og sørger for å IKKE seede til andre folk. Er det lov da? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 De lekkede episodene er i helt grusom kvalitet, kan ikke forstå at noen gidder å se på det når de kan vente noen uker på 1080p-versjonene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Endel aksepterer jo ganske dårlig kvalitet, HBO streaming hadde jo ihvertfall når jeg hadde det dårlig kvalitet. AtW Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Jeg nekter å se på Game of Thrones i en vannmerket utgave i dårlig kvalitet - her skal det kun være 5GB+ versjoner!Men ja, jeg har sett det er 350MB utgaver lekket og tilgjengelig frem til episode 4 i sesong 5. Cry me a riven, HBO... Endret 25. april 2015 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg