Marinius Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg har i dag følgende datautstyr: Corsair 800d kabinett MSI Z87 MPOWER med I7 4770k 16gb ram CM 212 kjøler EVGA 980 sc super flower 1300w og dette funker kjempefint for gutterommet. Men kan ikke leve på gutterommet for alltid og har fått leilighet sammen med fruen som overtas 1. juni. Av den grunn trenger jeg nok å gjøre noe med pcen. Pcen kommer til å stå i åpen stue / kjøkken løsning og trenger av den grunn til å være stille. Dette også under folding og bruk. Den åpenbare løsningen å vurdere er derfor så lite kabinett som mulig, med så mye vannkjøling og vifter som mulig. Krav: Stille, lite og med wifi Men dette er ikke noe jeg vet så mye om eller har så mye erfaring med. Så jeg trenger litt hjelp til å finne deler og hva jeg egentlig trenger. Kabinett: Jeg vurderer Fractal Node 804 veldig sterkt. Grunnet størrelsen og vannkjølingspotensialet. Noen andre alternativer? Hovedkort: Her vet jeg nada. Vil jo egenltig ha med Wifi, men det virker ikke som at noen m-atx har wifi bygget inn. Det vil si jeg må ha enten en usb wifi eller et pci kort. Krav: Mulighet til sli Plass til wifi kort i tillegg til sli? Vannkjøling: Null nada peiling. 1 280mm, 1 240mm og 2 120mm? Overkill? (om det finnes i pc verden ) Hva mer trenger jeg? Helt grønn på dette. Budsjett? Aner ikke, tar det litt som det kommer Har ikke hastverk, men vil helst ha det ferdig før skolestart i høst. Lenke til kommentar
Ganji421 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Hvis du trenger en ny psu så kan jeg anbefale corsair sin RM utgave! Selv kjøpte jeg RM1000 siden min gamle chieftech 1300 bråkte værre enn værst! Etter å søkt rundt i lengre tid kom valget mitt på RM1000! Å dette over en Ai1000 som er bedre vel! Men igjen gir fra seg mere lyd! Edit: til kabinett kan jeg foreslå fractal design define mini. Kanskje noe større å annen fasong enn det du ser på, men det er utrolig godt lydisolert! Endret 22. april 2015 av Ganji421 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Rm1000 skal man styre unna. Noe med evga kanskje? Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Strømforsyning har jeg. Knapt et par måneder gammel. Vil jo helst bytte så få deler som mulig ☺ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå