manitou Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Mens de fleste kaster alt av fysisk filmformat på dynga, så går jeg mot strømmen, og har startet med å samle på VHS-filmer igjen. Sitter du på en nedstøvet samling fra 80-tallet, med de gamle "big-box" uteleiefilmene (i str. 14X22 cm eller større), så er jeg interessert. I stedet for å hive det på dynga, så tar jeg gjerne over samlingen. Er dog ikke interessert i 90-talls kjøpefilmer på VHS, men hvis det er store samlinger som innehar begge deler, så tar jeg med dem også. Dog er det "big box" som er førsteprioritet.Er også interessert i DVD-filmer, spesielt horror eller kampsport-samlinger. Tar både norske og utenlandske versjoner. Send meg en melding i innboksen her om du har noe slikt du vil bli kvitt, så tar vi det derfra. Takk! Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Bra tråd. Hiver meg på lasset. Er interessert i horror, martial arts og røff old school action på VHS. Sånn hvis noen i området (trøndelag) skulle ha noe de vil kvitte seg med. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Du er bra heldig om noen faktisk gir deg Big Box VHS, VHS er jo på vei opp igjen. Av det jeg har sett av auksjoner og salg på nett i det siste så ligger vel snittprisen på rundt 50,- pr. stykk. Har selv oppbygget meg en samling på godt over 200 big box'er iløpet av det siste året med nye snacks. Endret 7. februar 2016 av Jonas2k Lenke til kommentar
Marantz Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (LItt OT, kanskje det finnes en mer passende tråd?) Men uansett, så nettopp Kung Fury; kjempe film! Storkoste meg. Så til "spørsmålet"; hva er din topp 3 for action/kampsport filmer fra 80-tallet? Vi så mye av disse når vi var små, men jeg husker ingen titler lenger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå