AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Etter at jeg møtte kjæresten min i fjor sommer, så har jeg vært sjokket over at sæden hans aldri lukter. Trodde sæd hadde en egen lukt. Har ihvertfall opplevd det med min eks. Noen som vet? Anonymous poster hash: 06389...0af Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Sædens lukt/smak blir påvirket av hva han spiser og nyter. Så dermed kan det lukte/smake forskjellige fra mann til mann. Kan også ha litt med renhold å gjøre med tanke på forhud/uten forhud og personlig hygiene. Lenke til kommentar
EinSånnEinJa Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Spørs hvor lenge dere holder på - når det begynner å skumme, får sæden en større overflate og lukten blir derfor mer fremtredende.Forøvrig som Zimen sier, spørs hva han eter. Okse-kjøtt og melkeprodukter skal visstnok ha innvirkning, sammen med krydder av typen karri / gurkemeie og annet indisk / asiatisk.Stalltips: Få han til å bøtte innpå med ananasjuice i en uke, og smak forskjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg