saks6 Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Hvor kan man prøve lett-mc i Trøndelag? Får man klasse M på klasse A1? Endret 23. april 2015 av saks6 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Hvis du vil aldri har kjørt før, men vil prøve, er nok det greieste å bare ta noen kjøretimer. Ingen ved sine fulle fem låner vekk en motorsykkel til en fersking, men på den annen side er det jo Trøndelag. Og ja, du får kjøre moped på A1. Endret 21. april 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
saks6 Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Hvis du vil aldri har kjørt før, men vil prøve, er nok det greieste å bare ta noen kjøretimer. Ingen ved sine fulle fem låner vekk en motorsykkel til en fersking, men på den annen side er det jo Trøndelag. Og ja, du får kjøre moped på A1. Haha Takk for svar, men tenkte på butikker eller sånt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg har aldri lånt motorsykkel i butikk før, men jeg tror nok de stiller visse krav før de låner ut. Hvis du ankommer på egen sykkel, later til å vite hva du driver med og virker genuint interessert i å legge igjen penger, kan de kanskje være troende til å la deg få en prøvetur. Lenke til kommentar
saks6 Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Jeg har aldri lånt motorsykkel i butikk før, men jeg tror nok de stiller visse krav før de låner ut. Hvis du ankommer på egen sykkel, later til å vite hva du driver med og virker genuint interessert i å legge igjen penger, kan de kanskje være troende til å la deg få en prøvetur. Ok, men tenkte mest på å prøvesitte (forklarte meg dårlig) Endret 22. april 2015 av saks6 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Det burde ikke være noe problem. På denne siden kan du forøvrig legge inn dine mål og se omtrent hvordan du vil bli sittende på en motorsykkel. http://cycle-ergo.com/ Lenke til kommentar
saks6 Skrevet 23. april 2015 Forfatter Del Skrevet 23. april 2015 Det burde ikke være noe problem. På denne siden kan du forøvrig legge inn dine mål og se omtrent hvordan du vil bli sittende på en motorsykkel. http://cycle-ergo.com/ Tenkte på å prøvesitte forskjellige sykler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå